Gå til innhold

Knirking i hjul ?

partypulp

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en utrolig irriterendes lyd i bilen min.

I den minste dump kommer det en knirkelyd fra høyre forhjul.

Høres ut som om hjulet gnisser borti noe.. men det er jo stor klaring så jeg kan ikke skjønne det.

Noen som har hatt dette problemet?

Kan jo være demperen..

off topic: jeg har sett på min primera.. på fronten.

på leppa der har jeg 2 avlange hull.

Men på de fleste andre primeraer jeg har sett er det kun et avlangt hull.

Hva er orginalt.. noen som vet?

off topic igjen: Noen av dere primera mennesker som lå oppover tunnellen fra strømmen til fjellhamar for et par dager siden ? som har englelykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok jeg som lå bak deg:D :D

Har sett bilen din før og du har en eldre type fanger med en orginal frontleppe (ettermontert) Disse passer ikke på fangere etter 94\95

Kunne godt ha tenkt meg en sånn selv men synes bilen ser for høy ut forfra!!

SLX leppa har ikke ikke 2 avlange hull! Dette er det kun den type fanger beskrevet ovenfor som har! GT har også en liten forskjell på fangeren, da den har 3 hull! 2 avlange ytterst + et litt mindre ved siden av det avlange på v side!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh da skal jeg stikke innom birger n haug å sjekke ut det der.

Ok så leppa er ettermontert ja. lurt fælt på det der :)

Ser kanskje høy ut ja. men det gjør jo hele bilen min ellers også.. Er jo ikke helt sikker om jeg har lyst å senke eller ikke.

Driver fortsatt å leter etter no gromme dempere..

NissanPrimera ; var utrolig kult med de lyktene.. fått tak i de hen da? og var gromlyd i den også ja.

Kjørte extra sakte jeg av den grunn at du skulle kjøre forbi så jeg fikk høre litt brumming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan Primera:

Post bilde takk :) Ett i dagslys og ett i mørket. Har selv vært inne på tanken se. Var det vanskelig å montere?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig dårlig frem her fordi bildet er tatt inne i full verksted belysning......

339938_4.jpg

Har nå også satt inn en annen type pære som kun lyser rett frem sånn at det kan se ut som angel eyes med et lyspunkt i midten.......

Har ikke noe bilde i mørket desverre.......

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sirsnare

de "hulla" i leppa det er prat på her, er det det som ligger under skiltet??

På SLX så er det TO avlange hull der ihvertfall..Ett over det andre ..vet ikke hvordan det er på sri/gt og alle andre modeller men..

Eller mener du ved siden av hverandre?

Vi prater ikke om de som er under skiltet! De er like på alle fangere:) Men vi prater om det/de som sitter nederst i hjørnet på fangeren

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan Primera: Hva er det som egentlig skal sitte i den reflektoren? For parklyset sitter vel ikke der? eller? Husker ikke helt jeg :)

Partypulp: Post bilde av fangeren din :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider