partypulp Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Jeg har fått en utrolig irriterendes lyd i bilen min. I den minste dump kommer det en knirkelyd fra høyre forhjul. Høres ut som om hjulet gnisser borti noe.. men det er jo stor klaring så jeg kan ikke skjønne det. Noen som har hatt dette problemet? Kan jo være demperen.. off topic: jeg har sett på min primera.. på fronten. på leppa der har jeg 2 avlange hull. Men på de fleste andre primeraer jeg har sett er det kun et avlangt hull. Hva er orginalt.. noen som vet? off topic igjen: Noen av dere primera mennesker som lå oppover tunnellen fra strømmen til fjellhamar for et par dager siden ? som har englelykter? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Tror SLX "leppa" har 2 avlange hull, men jeg er ikke sikker ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Var nok jeg som lå bak deg:D :D Har sett bilen din før og du har en eldre type fanger med en orginal frontleppe (ettermontert) Disse passer ikke på fangere etter 94\95 Kunne godt ha tenkt meg en sånn selv men synes bilen ser for høy ut forfra!! SLX leppa har ikke ikke 2 avlange hull! Dette er det kun den type fanger beskrevet ovenfor som har! GT har også en liten forskjell på fangeren, da den har 3 hull! 2 avlange ytterst + et litt mindre ved siden av det avlange på v side! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 hehe glemte og skrive om problemet ditt!! Enten løs innerskjerm, eller mest sannsynelig så er det multilinkarmen!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Pleier å være øvre lenkarmen ja. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Ahh da skal jeg stikke innom birger n haug å sjekke ut det der. Ok så leppa er ettermontert ja. lurt fælt på det der :) Ser kanskje høy ut ja. men det gjør jo hele bilen min ellers også.. Er jo ikke helt sikker om jeg har lyst å senke eller ikke. Driver fortsatt å leter etter no gromme dempere.. NissanPrimera ; var utrolig kult med de lyktene.. fått tak i de hen da? og var gromlyd i den også ja. Kjørte extra sakte jeg av den grunn at du skulle kjøre forbi så jeg fikk høre litt brumming :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Hehe trodde du var en sinke jeg :D Gikk jo ikke akkuratt så fort med den bilen foran deg heller....... Lyktene er noe jeg har mekka sjøl!! Med copyright sef;) :D Blir ekstra tøft tror jeg etter at jeg får montert lyktelistene mine og bygd om grillen litt! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 de "hulla" i leppa det er prat på her, er det det som ligger under skiltet?? På SLX så er det TO avlange hull der ihvertfall..Ett over det andre ..vet ikke hvordan det er på sri/gt og alle andre modeller men.. Eller mener du ved siden av hverandre? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Nissan Primera: Post bilde takk :) Ett i dagslys og ett i mørket. Har selv vært inne på tanken se. Var det vanskelig å montere? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Er ikke "ekte" angel eyes, men noe jeg mekka til på den innerste reflektoren på lampa! Kan ligne litt i mørket.... Dette går ikke på de som har SLX lampene fordi de har ekstra fjernlys der;) Skal se om jeg finner noe bilde:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Kommer veldig dårlig frem her fordi bildet er tatt inne i full verksted belysning...... Har nå også satt inn en annen type pære som kun lyser rett frem sånn at det kan se ut som angel eyes med et lyspunkt i midten....... Har ikke noe bilde i mørket desverre....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Den som leter finner......... (også med de gamle pærene) Tatt med blitz inne så det blei det mørkt av en eller annen grunn Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by sirsnare de "hulla" i leppa det er prat på her, er det det som ligger under skiltet?? På SLX så er det TO avlange hull der ihvertfall..Ett over det andre ..vet ikke hvordan det er på sri/gt og alle andre modeller men.. Eller mener du ved siden av hverandre? Vi prater ikke om de som er under skiltet! De er like på alle fangere:) Men vi prater om det/de som sitter nederst i hjørnet på fangeren Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Nissan Primera: Hva er det som egentlig skal sitte i den reflektoren? For parklyset sitter vel ikke der? eller? Husker ikke helt jeg :) Partypulp: Post bilde av fangeren din :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 På slx lamper sitter det ekstra fjernlys der, og på andre modeller sitter det ingenting der! Derfor er det veldig vanlig (har jeg på følelsen av) at etter feks en fronskade blir det montert slx lamper der fordi folk ønsker det! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg