Gå til innhold

Knirking i hjul ?

partypulp

Anbefalte innlegg

PrimeraSRI : Skal få tatt et bilde av fronten senere idag og lagt ut, selv om jeg ikke liker fronten helt, da jeg har et par med utrolig stygge lykteviskere som har mistet sortfarge :P

NissanPrimera: Vel det så veldig tøft ut iallfall.

Om denne copyrighten er no du vil vurdere å "selge" videre er jeg interessert :)

Har også lyst å bygge om grillen min.. sette inn gitter. Men jeg har faen ikke peil på det der.

så om noen kan dette.. send meg en melding på pm da vel.

Uff blir nesten syk jeg når jeg tenker på alle planene jeg har med bilen, men som jeg ikke får råd til på leeeenge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer av å gjøre feil :P

Du får sikkert tak i en SRi som er på kjørt fra siden/bakne fra eller rundvelta, hos et bilopphuggeri som du kan kjøpe billig grill fra ;) Du må sifra vis du gidder å lete å finner en. Fordi jeg trenger meg et nytt speedometer "vindu" og jeg har på føreslen av at dette er ganske dyrt hos forhandler. ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier no der.

Kanskje ta meg en tur på høggern en dag å plukke litt deler.

Må faktisk ha 2 stk sikkerhetseler bak. de er slitt av på midten.. gudene vet åssen forige eier har klart det.. hehe

her er link til fronten min:

http://home.broadpark.no/~kmat/Side%203.htm

litt hastverk, men funka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Ja du sier no der.

Kanskje ta meg en tur på høggern en dag å plukke litt deler.

Må faktisk ha 2 stk sikkerhetseler bak. de er slitt av på midten.. gudene vet åssen forige eier har klart det.. hehe

her er link til fronten min:

http://home.broadpark.no/~kmat/Side%203.htm

litt hastverk, men funka.

Syntes leppa var tøff jeg ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er litt høy, men det kan jo ha noe med at jeg ikke har senket bilen noe som helst eller hel da ;)

Men etter at jeg har kjørt litt nå i vinter, tror jeg at jeg har kommet fram til at bilen forblir høy.. er jo så sinnsykt upraktisk med senka bil. Spes i golandet norge..

Det er tøft å senke, men å ødelegge bilen ved hver dump er kjipt det også..

Vel det sier jeg nå da.. hehe men til sommern får jeg vel på senkesett jeg oså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg senket subbet hjulene i hjulbua bak. Nå gjør de ikke det. Subber ikke nedi fartsdumper eller den slags heller. Så det er ikke så gæli :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider