Gå til innhold

audi coupe 2,3 ng motor problem

Ranger emnet

Liaes

Anbefalte innlegg

jeg har vært og kjøpt meg en audi coupe i dag. var ute og kjørte og koste meg på snø føret med quattroen. men så stoppet jeg bilen i 5 min. og da jeg skulle starte den så var det ikke noe liv i den. kun start motoren som gikk. prøvde og trill starte den men til ingen nytte. motoren går i rundt men det virker som om at det ikke er noe gnist/bensin.

jeg har ikke sett etter på hva det er ennå (skal se på den i morgen) så tenkte jeg bare og forhøre meg om det er noen som har vært bortig dette før eller har noen tips til hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett litt på bilen i dag. den startet på første forsøk i dag tili. sto og gikk i 3-4 min for så og dø. når jeg skrur på tenningen tråkker gassen helt til bunn og slippe den så fyrer den en gang på alle sylindrene og dør. skiftet fordeler og rotor siden det var ikke helt bra. men til ingen nytte. var på møller og bestilte rele. så jeg får se om det helper på mandag,

hvordan hører du bensin pumpa best? inni bilen eller om du stikker hode under den? kan ikke si at jeg hører noen pumpe inne i bilen når jeg skrur på tenningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes nesten ut som pumpa ja,så å si samme skjedde meg,kjørte å hadde maks pådrag,så kutta bilen å ville ikke starte,kinna å kinna,fyrte litt,så stoppa den.

målte bensintrykk og det var alt for lavt,fikk kun 3-5 bar trykk,disse er høytrykkspumper og skal levere 6-6,3 bar.

og i tilleg er disse pumpene som er montert i tanken svindyre,må nesten ta den ut for å finne ut hvilket merke som sitter i.

selv hadde jeg pierburg pumpe og den kosta 2700 med alt av rabatter fra romnes.5k på møller.

har du bosch pumpe er nok denne litt billigere.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider