Trion Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Har mistet ledningen som forbinder styreenheten med releboksen på mitt defa warmup system. Hvis noen har denne styreenheten, kunne de tatt bilde av den, eller i det minste beskrevet rekkefølgen på de inngående ledningene (rød, gul og svart)? Er denne jeg tenker på http://www.defa.com/doc/24010.973772175.futuraxautomatic.pdf Siter '94 Passat '95 ZXR 750RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 ledningen kan du få kjøpt ny, koster ikke mange kronene Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonebk Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ledningen er nok ikke å få tak i med mindre det er en forhandler som har noe liggende fra 90 tallet. Jeh har også samme problem med samme timer enhet. Har snakt med en på paatplassen og han kunne skaffe meg tegning (han har en slik timer i båten sin), men han er nok ikke i båten sin hver dag. Jeg skal sende deg koblingsskjema når jeg får tak i det men hvis du før det først så si i fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonebk Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg snakket med defa angående kobling av uret. De var veldig behjelpelig med informasjon. Skal mekke til et bilde og legge ut om det går hvis ikke så sender jeg det til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonebk Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 (endret) Her er bilde defa_futura_automatic_2 - Bilforumet Galleriet Regner med du kan se det hvis ikke så si i fra Sett bakfra så er: Pinne 1 Svart (Jord) Pinne 2 Eksisterer ikke Pinne 3 Gul (til + på defa rele boks) Pinne 4 Rød (12V +) Pinne 5 Ikke i bruk Har nå testet at + og - er riktig Timerenheten kom til liv Endret Februar 12, 2009 av jonebk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg