AndersG Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Er det bare å stikke på den lokale bensen og si jeg skal ha plugger til en toførti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ta med en av de gamle pluggene! Stikk på en besnin stasjon det IKKE er unge blonde damer i!(Da må du i så fall spørre etter Blinklys olje) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 ngk br6es Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Det siste svaret der hørtes dyrt ut, jeg skrur ut en plugg i morgen og stikker ned på den lokale bensen. B230K er ikke akkurat no' finslipt maskineri så det kan vel ikke være så mye å hente på å kjøpe de feiteste pluggene med lengst navn (no offence powerbyvolvo!) Alle veit at man må ha blinklysolje, hvis ikke får man rådebank i nakkestøtta. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 NGK <- merke br6es <- type plugger (taller står for varme-verdi) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Det siste svaret der hørtes dyrt ut, jeg skrur ut en plugg i morgen og stikker ned på den lokale bensen. B230K er ikke akkurat no' finslipt maskineri så det kan vel ikke være så mye å hente på å kjøpe de feiteste pluggene med lengst navn (no offence powerbyvolvo!) Alle veit at man må ha blinklysolje, hvis ikke får man rådebank i nakkestøtta. :) Er ikke noe ekstra dyr plugg det, en helt vanlig plugg. Sikkert en slik de selger på den lokale bensern også. Btw hvis det er billigst mulig du skal ha drar du ikke på en bensinstasjon. Da drar du på en bilrekvisita butikk, biltema blir vel billigst i det tilfellet. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg