jonleo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) Hei Ville bare dele denne med dere.. ;) Kongen forsinket av snøværet - Aftenposten Også på E6 sørover, mellom Oslo og Østfold er det svært glatt, men da Aftenposten.nos reporter kjørte denne strekningen valgte mange bilister likevel å ligge i opp mot 100 kilometer i timen i venstre felt. Det går ikke like bra for alle og mange kjørte av veien. Ved 12-tiden lå flere biler i grøfta mellom Ås og Vestby og det var lange køer, men det skal ikke være meldt om alvorlige personskader. ..bekreftes. Just vært ute en tur, og det gikk til tider i 30-40 på E6 nå :) Se denne også da.. sånn kan det gå ;) Flere biler av veien - Østlandets Blad EDIT: Fant enda mer ; :) Folk stopper midt i veien - Nettavisen Endret Februar 7, 2009 av jonleo Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 HAHA.. nesten ikke noe snø her ^^ Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 HAHA.. nesten ikke noe snø her ^^ Ja, er ikke det litt vittig? I nord hører jeg det er nesten tørt på bakken mange steder, og her nede har vi mer enn nok. Men det er vel en del av det å bo i Norge.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ja, er ikke det litt vittig? I nord hører jeg det er nesten tørt på bakken mange steder, og her nede har vi mer enn nok. Men det er vel en del av det å bo i Norge.. det er bra at noen har snø å da :P hehe. her er det max 10 cm i snø brøytekanten :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 I nord er det sinnsykt kaldt, men bar asfalt! Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 det er bra at noen har snø å da :P hehe. her er det max 10 cm i snø brøytekanten :P hehe Ja, jeg har mer enn nok. Var en kar og brøyta oppe på gården her ista, og en knapp time senere er det 10+ cm på veien igjen, nesten ingen vits å brøyte. Kommer til å være ikke-kjørbart på et par-tre timer. ..med min bil, ihvertfall :P Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ja, jeg har mer enn nok. Var en kar og brøyta oppe på gården her ista, og en knapp time senere er det 10+ cm på veien igjen, nesten ingen vits å brøyte. Kommer til å være ikke-kjørbart på et par-tre timer. ..med min bil, ihvertfall :P med din bil ja ^^ kan kjøre med bilen min enda jeg ^^ men kan ikke komme så mye mer snø :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg måkte innkjørselen min i går kveld, og i dag igjen kl10, og igjen kl2, og nå må jeg snart ut igjen.. ARGH! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ville bare minne på at vi bor i Norge og at datoen er 07/02-09 Altså det er vinter som igjen kan innebære endel snø og kulde. Siden jeg er oppretter av yrke så ønsker jeg den velkommen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ville bare minne på at vi bor i Norge og at datoen er 07/02-09Altså det er vinter som igjen kan innebære endel snø og kulde. Siden jeg er oppretter av yrke så ønsker jeg den velkommen ;) du får IKKE inn bilen min :P haha.. fordi jeg retter ut mine bulker selv :D Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ville bare minne på at vi bor i Norge og at datoen er 07/02-09Altså det er vinter som igjen kan innebære endel snø og kulde. Siden jeg er oppretter av yrke så ønsker jeg den velkommen ;) Vel, du får stille deg langs E6 her ute og prøve å fortelle folk det. Er i alle fall mange som ikke har forstått det ;) Og nei, du får ikke inn min heller. For jeg bulker ikke :D (Hittil, i alle fall..) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 du får IKKE inn bilen min :P haha..fordi jeg retter ut mine bulker selv :D I tillegg er du over 60 mil unna :) Men jeg kommer fra en plass bare noen steinkast unna steinkjer da,Verdal nærmere bestemt. 1975-2005 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg er kjempehappy for ä väre nede i Tyskland nä og at alle bilene mine har kommet seg innendörs. Häper all snöen er borte til jeg kommer hjem igjen... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg måkte innkjørselen min i går kveld, og i dag igjen kl10, og igjen kl2, og nå må jeg snart ut igjen.. ARGH! hehe, jaggu satt ikke jeg fast quattroen også:p Skjønte at det ikke gikk mer oppover bakken etter at snøen begynte å vise på panseret:spin Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 20cm snø den 7. februar? kommer det overaskende? Har det vært snø så tidlig noen gang?! Skremmende hvilke følger det får med bare "litt" snø, så midt på vintern du kommer. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg