Gå til innhold

Nå er det SNØKAOS igjen..

Ranger emnet

jonleo

Anbefalte innlegg

I dag har det bare lagt seg 50 cm i hagen... Og jeg ser nå rett i en vegg av snø når jeg ser ut av vinduet.. Kaos, neeeeida... Hadde bare snø til over bakfangern på Rollan.. Og veia, ja.. La oss ikke snakke om dem engang, haha. På E6 gikk det ikke fort på vei hjem fra Gatebil. 3,5 time hjem, yeay!

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

20cm snø den 7. februar? kommer det overaskende? Har det vært snø så tidlig noen gang?! Skremmende hvilke følger det får med bare "litt" snø, så midt på vintern du kommer.

Her på østlandet har det snødd betydelig mer.

Jeg var ute å målte nå, 55cm snødybde. Og det snør enda.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på østlandet har det snødd betydelig mer.

Jeg var ute å målte nå, 55cm snødybde. Og det snør enda.

Jeg har målt her, og det har lagt seg 70 cm på taket utenfor vinduet til rommet mitt...

Gjett om jeg gleder meg til å måke frem bilen i morra a?:spin

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho.. Greit og sitte inne og se ut ja :D

Mene, har kommet 20-25cm siste døgnet her.. Ikke all verden og surve over i februar.. Det kunne vært 30 blå.. På denne tiden i fjor jobba jeg i Trysil og det endte vel med borti 3 meter fallen snø i løpet av vintern, selvsagt det lå bare 1-1,5 meter på bakken.. Men det vat Ikke artig og komme på jobb og vasse i snø til lang over knea hver mandag..

Det er også artig og se at gangstien og parkerings plassene har blitt brøyta 2 ganger de siste 2 døgna, mens veien ikke har blitt brøyta en eneste gang.. Fylkesvei... Artig med 205/225 dekk og bil som er 13 cm høy på det laveste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med 205/225 dekk og bil som er 13 cm høy på det laveste..

Jupp, praktisk med offroader på vinteren :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hele vinteren ja!

Jeg bor 10min. fra majorstuen så om du mener siste døgn så hmmmmm... ja!??

I dag :spin

Husk at ca midt i Oslo er ikke i Oslo sentrum ;)

Jeg bort vel ca 15min i fra Majorstua ved normal kjøring på bar vei.

Endret av Mustang95

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider