Gå til innhold

Selges til BMW E30! Powerflex foringer / Earls bremseslanger!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har noen deler til overs som jeg har lyst å bli kvitt. Dette er ubrukte deler i uåpnet originalemballasje. Jeg kjøpte delene til innpris, og selger de videre for det samme, da jeg trenger penger til nytt prosjekt :)

Powerflex foringer til E30/M3 . Dette er sorte powerflex-foringer, som er beregnet til bane/race-bruk. De er også dyrere enn den vanlige lilla varianten. Foringer til stabstag ikke inkludert.

http://www.powerflex.co.uk/images/pdf/0103.pdf

PFF5-303-A x2 (Front Lower Wishbone Rear Bush) Eksentrisk foring for M3 eller de som ønsker M3 caster-settings.

PFR5-305-A x2 (Rear Beam Mounting Bush)

PFR5-306-A x4 (Rear Trailing Arm Inner/Outer Bush)

PFR5-300-A x1 (Rear Diff Mounting Bush)

Jeg har også et sett med Earls stålomspunnede teflonslanger med zink-koblinger. Kit`et inneholder 6 deler og er bestilt til E30 med skivebrems bak.

Priser:

Foringer: 3300 ,-

Slanger: 1300,-

Frakt og oppkravsgebyr kommer i tillegg. Ved forhåndsbetaling sendes delene gratis!

Hvis du er interessert, ta kontakt på trondkvarsvik(alfakrøll)gmail com

Endret av Awex
Dårlig tittel/manglende epostadr.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det kommer kanskje litt dårlig frem i posten min, men foringene skal passe til alle E30. Bremseslangene passer på alle E30 med skivebrems bak. Med andre ord passer begge deler på en 325 :)

Jeg selger hele greia for 4000, har hatt det liggende i over ett år, så det er på tide å bli kvitt det.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer kanskje litt dårlig frem i posten min, men foringene skal passe til alle E30. Bremseslangene passer på alle E30 med skivebrems bak. Med andre ord passer begge deler på en 325 :)

Jeg selger hele greia for 4000, har hatt det liggende i over ett år, så det er på tide å bli kvitt det.

gir deg 1000kr for bremseslangene

96 bmw 320ic

2005 bmw 525 Dat M-sport

95 bmw 318i cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...