Gå til innhold

Pris på 05 Fabia Rs?

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja sinnsykt fete biler detta:)

go for it!

tror det var snakk om å sette den i 175 til kunde,får den en del billigere en det.

må nok høre på litt finans på mandag.

en chip i en slik og du har en liten sleeper:P

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det var snakk om å sette den i 175 til kunde,får den en del billigere en det.

må nok høre på litt finans på mandag.

en chip i en slik og du har en liten sleeper:P

Da tar du den for 150k, slenger i chip så har du en skikkelig GTI killer! ;)

Hvilken farge er det på den du evt kjøper i morgen? :D

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
har fått inn en fabia Rs i innbytte på jobb som jeg vurderer å kjøpe,rød km stand 79 000.

ligger jo ingen biler ute å sammenligne pris med,noen som vet hva ca de har pleid å ligge på?

ibiza sport 130 tdi er jo å ett alternativ,litt sportsligere satt opp,men dog litt vanskeligere deletilgang .

Jeg kjøpte i 2007 en Fabia RS, denne fant jeg på FINN. Betalte

kr 200.000,- km 67000. all service. km nå 103000, morsom kraft

plugg.

MVH

ADOKS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånt den med hjem i helga så jeg får testa den litt,så får jeg bestemme meg på Mandag,finans gikk rett igjennom,så er eventuelt bare å få ordna forsikring nå.:)

Ja men da får jeg bare ta å grattulere deg her (selvom du ikke har bestemt deg enda) ....men så trenger du ikke det da, jeg kan besteme for deg her, å den bilen er din :D

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

storkost meg bak rattet i kveld:) kunne kanskje vært litt stivere i rompa,men det kan alltid ordnes.overaska over hvor godt den sitter på veien,vertfall til å ha stiv bakaksel. det som trekker ned er megakjipt anlegg,sitter bar en original møkkaspiller i den.

har en Nexus navi fra octavia 2 liggends i biter som jeg kanskje kan prøve å montere inn såfall:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider