turbokano Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 sykt Geir! madammen var nettop i sweeden og så på en rød Rs.. Meget aktuell konebil om jeg bytter ut mzdaen med arbeidsbil nå!"synd du har kjøpt en", da blir det evt 2 i byen, men men :) 1 til salgs på finn, har spurt selger i 3 dager etter bilder, han oppdaterer hver dag men inen bilder gitt :( bare ikke kjøp en rød,hehe:) neida. vannvittig morro liten bil å kjøre vertfall og går billig,kjørte tur retur oslo på 0,43. går like bra som scirocco 160hk som original vertfall. mye pelner men lite cash så den får være orignal til neste år ser det ut som Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg har akkurat handlet meg Skoda Fabia RS, svart, solgt ny i Norge. 2005 modell, kommer vel på ca 180000kr inkl ekstra delene som er bestilt ;) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Kult, legg gjerne inn litt bilder av den :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Bilen er dønn original nå, bortsett fra softwareoppgradering og clutch sluring så er den grei. Legger ut et bilde når felger, brembo bremser, eksos osv er kommet på. Blir nok etter jeg har vært på ferie. Herlig drag i motoren, maxer lett ut nm målingen i vag-com så har vel 410+nm :) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg