Gå til innhold

Asbjørn's førstebil! - Bildetråd/prosjekt -

Ranger emnet

asbjørn

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda, vært inne på skulen idag og makka litt med fjørene.. har ikkje fått gjort så alverda, delvis pga småkødding og at eg ikkje heilt visste kas av boltane nede på brua som måtte løysast:P

men men..har god tid;)

fekk også vite at eg får lærlingplass på SFauto i stryn, avdeling Volvo Tungekjøretøy, altså lastebil og buss, så denne dagen har ikkje heilt gått i dass, som mange andre;)

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt 2 stk nye dempera no, MEN orginale/vanlege:( frå bilxtra, men fant ut at sia eg likevel har bilen på bukk så kan det være like greit å stramme opp understellet litt meir enn berre senkefjører, og dei hjelper ikkje stort på egenskapane uansett:)

bilstein får eg ta med tida, viss eg i det heile tatt har bilen til den tid:P

Opel Omega B TD

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale gassdempara? Hadde det ikkje vore bedre me noken biltema gassdempara då?

orginale oljedempera faktisk:P

tenkte det var best å skaffe disse så fort som mulig, og vi får rabatt på bilxtra gjennom skulen og;)

btw, ser du har mykje å gjere på Tine??:D

Opel Omega B TD

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginale oljedempera faktisk:P

tenkte det var best å skaffe disse så fort som mulig, og vi får rabatt på bilxtra gjennom skulen og;)

btw, ser du har mykje å gjere på Tine??:D

ÅJ!

Skulle egentli skrive "Originale OLJEdempara? Hadde det ikkje vore bedre me noken biltema gassdempara då?" Men men..

Tjaa.. akkurat idag har eg fri då:) Men det var vel kanskje det dy tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJ!

Skulle egentli skrive "Originale OLJEdempara? Hadde det ikkje vore bedre me noken biltema gassdempara då?" Men men..

Tjaa.. akkurat idag har eg fri då:) Men det var vel kanskje det dy tenkte på?

hadde sikkert vært bedre med gassdempera, men det haster bra med nye dempera:) bra kaos innpå verkstedet no...må få bytta kjapt, så det blir billi saker og så får eg investere i bilstein til sommaren eller noke sånn..

og, eg har ikkje fått inntrykk av at dåkke har så enormt med arbeid på tine?;)

Opel Omega B TD

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sikkert vært bedre med gassdempera, men det haster bra med nye dempera:) bra kaos innpå verkstedet no...må få bytta kjapt, så det blir billi saker og så får eg investere i bilstein til sommaren eller noke sånn..

og, eg har ikkje fått inntrykk av at dåkke har så enormt med arbeid på tine?;)

Okei, ja bilstein er ei investering!:) Det var vel helst på kvitosten og brunosten det var dårleg med arbeid ei stund, men eg jobba på tapperiet (melk), og der er nok av arbeid du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider