Vegard666 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 kjører focal Frontsett (be. n7), og har SPL woofere, Tanken var å få litt kvalitet over bassen, så har sett på Utopia Be 33 WX og Morel’s Ultimo 12.. hadde lyst og hive ut mine brutale subber som totalt ødelegger kvaliteten :P Det må stå i stil med Forsterkeren: FOCAL FP DUAL MONITOR Noen som har noen erfaring på dette feltet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ultimo 12" er et knallbra element, og som vel er noe av det bedre du kan få tak i, og jeg tror ikke du vil angre hvis du kjøper det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Har selv et par Ultimo 10 i bilen ;) Knalltøffe saker. Doal monitor vil nok dra det elementet rimelig greit, for er bra det ikke er Klasse D! Det har jeg kjørt med i sommer og aldri igjen ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hehe, fint med tilbakemeldinger ;) Det er hard og rive seg fra focal. men etter folk flest så peker di aller fleste til Ultimo 12 framfor focalen, så da er det vel en stor sansynlighet for at det blir morel subber i nermeste framtid, må gnu litt på det i noen dager, uker ;) .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Morel er konge det da :) Sånn generelt. Litt slapp midbass på noen serier men. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Midbass har jeg nokk av fra frontsette ;) men har ingen gode avtaler fra morel, så får sjekke prisforskjellene også. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg