Manuell Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Peltz Beste er å kjøre helt uten noe som helst!! :D Men å kjøre slette rør fra fronten til bak, å kunne holde siste potta, burde jo brumle litt... Når det killer sånn nederst i ryggen, så vet du det er passe.. Men, det som ble sagt for MANGE år side, når det bromler og høres sinna ut, så bør det være noe i det... Litt teit med MØØØE lyd, og 60 hk under panzeret... Leo motoren passer vell ikke i polo'n? du skal jo ha motstand i potta å da! dessuten så blir du gal hvis du skal lang kjøre lengre turer.. spessielt for de som sitter bak i bilen.. ville heller anbefale proffeskonelt effekt da. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Kid-A Supersprint importeres av Felg-Import sombrero får du ikke masse rabatt hvis du er medlem av porsche "kluben"? mener jeg har hørt noe om det.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 jeg som medlem i peugeot-sport-club har rabatt::: Torshov Bilrekvista - 5% Svendsen Eksosservice - 10% POWERZONE - 10% på alt Peugeotmatriell som selger eksos:D og diverse andre.. alle klubber pleier å ha masser av avtaler med forhandlere Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Pedersen Racing I Sarpsborg er importør av Supersprint..de har også rimelige priser på de. Pedersen Racing 69155711 http://www.pedersens-racing.no/ Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Også AIS fører Supersprint. http://www.ais.no Hooden mek (Meg og Projekt Rust) kjørete Tur-retur mantorp race park i Pinsen med rakrør og ei supersprint potte bakerst. Det var til å bli gal av!!! Ligger du og putrer i 80km/t er det stille, men søndagskjøring hadde vi ikke tid til. Gasspådrag = BRÅK! Og ingen bensinstasjoner hadde ørepropper... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by SpeedWell Også AIS fører Supersprint. http://www.ais.no Hooden mek (Meg og Projekt Rust) kjørete Tur-retur mantorp race park i Pinsen med rakrør og ei supersprint potte bakerst. Det var til å bli gal av!!! Ligger du og putrer i 80km/t er det stille, men søndagskjøring hadde vi ikke tid til. Gasspådrag = BRÅK! Og ingen bensinstasjoner hadde ørepropper... hvis du ligger over 3X100 rpm så bråker det.. å det gjør du gjerne på motorveien.. gøy 5 min.. men morro varer ikke lenge:( :( Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 hvis man syns bilen bråker for mye er det jo bare til å isolere? hjelper vel endel... må jeg få gjort snart..holder på å bli gal... 2000rpm er værst..da bråker det mest nesten... veldig deilig :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by vwgolf2 hvis man syns bilen bråker for mye er det jo bare til å isolere? hjelper vel endel... må jeg få gjort snart..holder på å bli gal... 2000rpm er værst..da bråker det mest nesten... veldig deilig :D hehe kommer vell annpå hvordan eksosen er bygd!? hvis den trenger gasspådrag for å dytte lyden ut av potta bråker den mer på høyt turtall.. men hvis det ikke er så mye motstand får den grom lyden da.. jeg har råest lyd i bilen min fra 1000 til 2000:D men bråker ikke så mye:(:) det er vell heller ikke så lett å isolere bilen fra eksos tøy vil jeg tro Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 er det ikke "bare" til å legge et støydempende materiel i bunnen osv i hele cupeén ? min har mest lyd fra 2500 til ca 4000 :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Mitt Simons system bråker noe jævlig fra 2000-3500 ca.. folk har kommentert at det høres nesten ut som en V8'er når man står bak og ikke hører selve motorlyden.. Han som eide den før skrudde ikke potta sikkelig godt fast siden han ville ha "grom" lyden som kom når den satt litt løst.. Kjipt når man ligger i 150km\t og ikke kan høre seg selv tenke engang siden potta lager lyd.. men da slenger man må anlegget :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg