Stra6 Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Hei.. Har en 91 modell volvo 244Gl med insprøytning.. Har vært en del fusk med den i det siste.. Jeg skjekket Feilsøkeboksen i hull 6 og fikk 1-4-4 som feilmelding.. Hva betyr det? Takker masse for svar! Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 1-4-4 Lastsignal saknas Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hva er det det betyr da? :) Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 bytt insprutpumpe Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hvor ligger insprutpumpa henne? Jeg trodde det var bensinpumpa som var gåen.. Men så skjekka jeg spenninga på strømmen på pumpa. så var det ikke noe spenning Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hmm, ser ut til at jeg fant svaret selv:) (1-4-4 koden som det står last signal bør du prøve med ett annet bensinpumpe rele før du gjør noe mer feilsøking.har vært borti det.var relleet.bare ett tips om noen skulle få den koden når bilen stopper av og til.) Men når man bytter det releet. hvordan vet jeg at det er et bensinpumpe relee? det har kansje ikke noe å si? er et relee bare et relee eller er det forskjell på de? :P så lurer jeg også på hvor releet ligger? :) Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Relèet er hvitt, og henger på passasjersiden, bak noe tepper inne i bilen. Sammen med styreenhetene dine. Du må ha et likt relè, det er ikke "bare" et relè. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Ville tatt meg en tur på biltema hvis du skal ha nytt, tror det er en del billigere der enn på feks. Volvo. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1251&iItemId=145171 Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hmm, jeg kikka litt etter det releet. under dere med passasjer siden. Men kunne ikke finne den. Det er ikke noen andre plasser det kan ligge? :) Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Jeg fant den nå :) Er det noen måter å skjekke om releet er ødelagt? Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 jeg åpna det opp, det lagg vann oppi boksen :P Ikke bra. Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hvis det er ødelagt så summer ikke bensinpumpene når du setter nøkkelen på hakk 2, og hvis du peller av bensinslangen så kommer det heller ikke bensin når du kinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Lokaliser vannlekkasjen din, bytt relè, kjør! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Skal gjøre det ;) Men prøvde å sette på et batteri(12v med 7amp) Men kunne ikke høre noe fra pumpen. så lurer på om pumpa å er gåen:/ Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvis det reléet har tatt kvelden så går ikke pumpa når du skrur på tenninga, for da får den ikke strøm! Bytt reléet du, så skal du se det blir bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg