Stra6 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Ja, det vet jeg at den ikke gjør. Men kobla batterti direkte på pumpa og jeg hørte fortsatt ikke noe.. Men kan jo håpe på at batteriet var for svakt eller noe. selv om jeg ikke tror at det er det da. Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Heisann litt opptatering. Fikk nytt Relee, kobla det til meg får fortsatt ikke strøm bak til pumpa. Og sikringen er heller ikke gåen.. Noen som vet hvor feilen kan ligge nå? :) Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hører du at releet klikker? kan jo være kabelen fra releet til pumpa, kanskje brudd? ta et multimeter og mål motstanden i kabele fra releet og bak, viss du allerede ikkje har gjort det da? ;) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Gi pumpa konstant 12v, (ledninger ligger under setet bak på venstre siden) Starter den ikke da, er nok pumpa gåen. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Bare å feilsøke da! Har du strøm inn på sikringen? hvis ja: strøm inn på reléet? Hvis ja: strøm inn på pumpa? hvis ja: jording på pumpa? Da har du nok problemet et eller annet sted :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Er det noen som har et bilde av el-nettet på Volvo 244Gl 1991. ? Takker Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eljar Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 (endret) Noe sånt eller? Oppdatering: Har fjerna bildet.. Jeg har en pdf på 36 mb (greenbook eller noe sånt) . Den inneholder en haug med koblingskjemaer for de forskjellige systemene i bilen.. Ta kontakt dersom du vil se på den. Dette var ting jeg fant åpent på internett, men jeg er litt usikker på rettighetene så jeg vil ikke publisere det i hytt og pine. Jeg kommer til å fjerne bildet relativt fort også.. Endret Februar 20, 2009 av eljar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg