Mk2-16v Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Noen her som husker hva denne 80 talls filmen heter? Den handler om en fyr som drev å kjørte race, det var hele livet hans, var en blondine med i filmen også. Eneste jeg husker var at det var en del bilkjøring... [sikkert noen bilfantaster her som skjønner hvilken film jeg mener, selv om beskrivelsen av filmen er skikkelig "lame" ;) ] Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 The wraith? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 nei...det er nok ikke charlie sheen han mener nei... mere info...takk ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Jeg kom på navnet nå tror jeg, Born to drive tror jeg filmen het... Fant ikke noe jeg heller når jeg søkte, han som hadde hovedrollen kjørte en amerikansk bil (mustang, chevrolet Camaro eller noe lignende) husker bare at filmen var ganske kul... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 hmm...wierd..null treff på imdb.com Born to Die og Born to Dance var det nærmeste jeg fant ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Ha ha :D fant den... den het Born to run Men den var fra 1993 ikke fra 80tallet, my fault :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Når vi er inne på temaet. Noen so husker "Døden kjører Porsche" ? Med Charlie Sheen tror jeg ;) Vår helt er "undercover" og infiltrerer en biltyvliga som har spesialisert seg på Porscher...... fet:D Den fikk jeg lyst til å se igjen. Noen som kommer på hva den heter på Engelsk ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by Loppa Når vi er inne på temaet. Noen so husker "Døden kjører Porsche" ? Med Charlie Sheen tror jeg ;) Vår helt er "undercover" og infiltrerer en biltyvliga som har spesialisert seg på Porscher...... fet:D Den fikk jeg lyst til å se igjen. Noen som kommer på hva den heter på Engelsk ? Filmen heter 'No Man's Land' og er fra 1987 - den var dødskul når den kom... Har ikke sett den på mange år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 når vi er inne på dette temaet så må vi ikke glemme smokey & the bandit.... og selvfølgelig Cannonball Run ! :) 1 & 2 !!! Edit: Noen som har noen av disse ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by LilleGud når vi er inne på dette temaet så må vi ikke glemme smokey & the bandit.... og selvfølgelig Cannonball Run ! :) 1 & 2 !!! Edit: Noen som har noen av disse ? Cannonball run filmene ligger ute på Zatzy huben på Direct Connect. (Så noen hadde dem der i går) Se egen zatzy hub tråd for adresse (husker ikke i farten og er på jobb ;)) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 TAKK !! de skal jeg laste ned når jeg kommer hjem ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 De to franske taxi-filmene frister det å se igjen :) Hadde vært digg å hatt filmplakaten på veggen også :) http://us.imdb.com/Posters?0152930 Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Convoy!!! God gammel lastebil-film det med mye kjøring! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Mener å huske det var en film som het Daytona eller no?? Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 død over tv3 som faktisk har vist slike filmer før, men slutta med det? Før gikk det hvertfall en slik godbit i måneden.... siste 5 år'a har det gått 1 eller.no Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg