KinG^KaoZ Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Robert Du snakker selvfølgelig ikke om Born to Run. Du snakker om "Death Race 2000" med Sylvester Stallone. ;) Det er bilfilmen sin det. :D Den det er snakk om at Carmageddon er basert på? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Jan E-28 Fra Japan bestilte jeg serien Initial D . Denne tegnefilmen bør være et must å ha i hyllen for alle japsebil intereserte. Kostet meg ca 700nkr for begge sesongene, filmen, og 2 extrastages. Tilsammen 10 DVD'er om jeg ikke husker helt feil. Filmen handler om en gutt som har kjørt for farens gatekjøkken i en gammel AE86 fra før han var gammel nok til å ta lappen. Han er egentlig ikke glad i å kjøre bil. Men etter å ha blitt utfordret fra x antall lokale streetracers, og knust de, får han blod på tann. De nettbutikkene jeg bruker har ikke den inne lenger, hvor bestilte du den? :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Org tittel på "Rallygjengen" er "Two-lane Blacktop " Org tittel på "Vill Ungdom" er "Deuce Coupe" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 så en film på nrk2 for en stund siden. Var om to gutter som bodde i en gammel amcar (lurer på om det var bel-air??). De kjørte bare gjennom landet og levde av dragracing. De vedder også med en en kar i en gul baracuda (??) om å komme først til en by. Ganske spesiell film fra 70-tallet... Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Henrik H så en film på nrk2 for en stund siden. Var om to gutter som bodde i en gammel amcar (lurer på om det var bel-air??). De kjørte bare gjennom landet og levde av dragracing. De vedder også med en en kar i en gul baracuda (??) om å komme først til en by. Ganske spesiell film fra 70-tallet... og vinneren fikk bilen til den andre? det du skrev minner veldig om rallygjengen (Two-lane Blacktop) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Til han som sa at lyden på 67 Mustangen i Bullitt var lyden av en GT40..... må dessverre bruke flagget for første gang Ok, hørte det fra en annen. Og tok det for god fisk. Initial D filmene bestilte jeg fra http://www.avghk.com/ ( http://corporate.auctionworks.com/store/shop.asp?cmd=search&sfid=23641&search_text=INITIAL&sort=&sortdir=&itemno=&sid=200205100753120000000000450529&buyer=&intPage=1&c=-1 ) Etter å ha lest på amerikanske fora er det anbefalt å IKKE kjøpe de amerikansk dubbede. Men kjøpe de på japansk, med engelsk tekst. For på den Dubba skal de vist ha oversat navnene helt idiotisk. Teksten går litt fort på skjermen, men egentlig ikke noe problem. Jeg kjøpte også DVD'en som heter "Battle stage". Men syntes den var dårlig. Der har de kun klipt inn selve race'ene fra alle de andre DVD'ene. PS1! Filmene er Japanske, med stor J. Så om du ikke liker den stilen trenger du ikke bruke penger på de. PS2! Sjekk hva pakkene inneholder før du bestiller. For noen pakker inneholder forskjellige deler. Litt kjipt å åpne pakken å se at du har fått dobbelt opp av noen episoder. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Jan E-28 Etter å ha lest på amerikanske fora er det anbefalt å IKKE kjøpe de amerikansk dubbede. Men kjøpe de på japansk, med engelsk tekst. For på den Dubba skal de vist ha oversat navnene helt idiotisk. Teksten går litt fort på skjermen, men egentlig ikke noe problem. Jeg kjøpte også DVD'en som heter "Battle stage". Men syntes den var dårlig. Der har de kun klipt inn selve race'ene fra alle de andre DVD'ene. PS1! Filmene er Japanske, med stor J. Så om du ikke liker den stilen trenger du ikke bruke penger på de. PS2! Sjekk hva pakkene inneholder før du bestiller. For noen pakker inneholder forskjellige deler. Litt kjipt å åpne pakken å se at du har fått dobbelt opp av noen episoder. Får bestille etterhvert tenker jeg, må bare spare litt penger. Har ca 30 filmer som jeg har bestilt som kommer før jul. :rolleyes: :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by suggen Hva med Cristine? Den røde med sjel... ekke det den sjalu desoton som bygger seg opp igjen selv etter den har krasja? i tilfelle, en fet film ja...! ellers er døden kjører porsche fet og. heter den orginale gone in 60 sec det samme? noen tips til hvor denne kan skaffes? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by cfn ekke det den sjalu desoton som bygger seg opp igjen selv etter den har krasja? i tilfelle, en fet film ja...! ellers er døden kjører porsche fet og. heter den orginale gone in 60 sec det samme? noen tips til hvor denne kan skaffes? Det er den filmen ja, men det er ikke en Desoto men en 57 Plymouth Fury :) Den heter det samme ja men er skrevet med sixty istedenfor 60 Play.com har Christine. Gone in sixty seconds skaffes i norge Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by cfn heter den orginale gone in 60 sec det samme? noen tips til hvor denne kan skaffes? Dc++ Hub: biltokar.d2g.com Jeg deler den. Heter [bilforumet.net]Gran Eller: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/219528 http://www.dv-depot.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=1&products_id=21047 Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 TV2 hjelper deg har en fin side: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg/tips/article82965.ece Jeg brukte selv http://www.devoteddvd.com Der har de de aller fleste (de har stavet Bullitt med 1 t om du ikke finner den;)). Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by moldestuket Det er den filmen ja, men det er ikke en Desoto men en 57 Plymouth Fury :) Den heter det samme ja men er skrevet med sixty istedenfor 60 Play.com har Christine. Gone in sixty seconds skaffes i norge Gone in sixty seconds er nok billigere her.... :rolleyes: (Få sone 1 utgaver som er billige.. Men hør med Laserworld i Oslo, de er dyre men er bra. http://www.dv-depot.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=1&products_id=21047 Men spørs når de får den inn.... playusa.com har den heller ikke inne på lager. BTW: Se her for råd og tips om dvd-sjapper på nettet: http://www.dvdarkivet.no/nettbutikker.php Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg