Urban Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Lägg 5x20 lit. vann i en ski-boks å lägg på taket da.. så får du plass till litt mer packning rundt den å..kanske ett par extra batterier, 220v-omformare f.ex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 ja for DET blir bra i en hard høyresving vet jeg, eller i en unnamanøver for den saks skyld. 100kg vann på taket! :) Nå har jeg forøvrig fått smellt inn 2x25l dunker under varebilen min, fungerer knall! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Er ikke noe problem å lage tanker som skal inneholde drikke vann. Så lenge man vet hva man holder på med. Hva legger du i dette egentlig? :) Vil man måtte støpe på andre måter om man skal lage vanntank til drikkevann mtp. "avfallsstoffer" fra støpingen som kan sette seg i vannet? Er en på jobben som kunne tenkt seg ny vanntank på hytta. 1000 liters tank ++ Vi har jo glassfibertanker i brannbilene vi bygger på jobben (3000 liter ca. +/-), men disse pleier jo stort sett ikke å fø folk med drikkevann ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Skulle dog tro at man kunne fint fått festa 2 25-litersdunker i det serservehjulsopphenget der, enklere blir det ikke. eller ei plastbalje der man laget ett lokk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg