Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 jeg har da en kjedelig orginal volvo som jeg ikke finner styling til.. er de universale front fangerene og side skjørtene noe å satse på? er det plug and play? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Gjør deg selv en tjeneste. Ikke tenk tanken engang. Er en grunn til at det heter universalstyling. Neppe plug and play hvis du skal ha det bra! Kjør bilen til den dør og kjøp deg noe annet som ikke trenger styling for å se ok ut. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 jeg digger denne bilen..skal ikke brukes opp:P så univeral styling er bare tull?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Trenger en 240 noe annet enn litt senk og felger da? Kast heller pengene i motor! Kan med sikkerhet garantere deg at du vil senke verdien på bilen din med universalstyling. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 har volvo 460 jeg:P ingen svarer på de under forumene pga ingen liker de bileneXD men er ett eller annet jeg digger med den kan være att jeg har lagt 10tusen++++ i den:P derfor jeg vill ha styling pga det hadde gjort seg...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Du gjør jo som du vil.. Jeg og de fleste med meg vil nok ikke helt forstå vitsen.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Tro meg, det hadde IKKE gjort seg. Det hadde faktisk sett helt jævlig ut. Det er en grunn til at det heter "universal styling". Det blir langt fra plug and play, og det vil bli langt fra pent. Hva med: Felger? Senking? Små detaljer? Hva er gjort med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 dette er gjort: senking 35mm. 16toms orginale volvo sports felger tatt alt av rustXD anlegg tona rutene (bakruta og bak side rutene) etter montert org spoilern nytt enderør... tips til videre styling:P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Du prøver å gjøre bilen din til noe den ikke er. Skaff noe annet er mitt råd. Ikke for å være ukoselig eller noe..:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Når det kommer til bil: Less is more! ;) Likevell må jeg få si en ting, synes alltid det er beundringsverdig å se noen gjøre noe med bilen som "ingen" andre har gjort før. Dog, til en viss begrensning! Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Når det kommer til bil: Less is more! ;) Likevell må jeg få si en ting, synes alltid det er beundringsverdig å se noen gjøre noe med bilen som "ingen" andre har gjort før. Dog, til en viss begrensning! ja er ingen andre her ute som har sånn volvo..bare 240 her ute..uff:P ingen her som anbefaler og style disse bilene.? jeg har hørt att golf fanger passer? (glemte å si att jeg oxo har montert skin intiør=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Spar pengene. Dette blir som å sminke en gris. Senk, (passende!) felger, hvite blinklys, sotede bakruter = du er i mål. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Spar pengene. Dette blir som å sminke en gris. Senk, (passende!) felger, hvite blinklys, sotede bakruter = du er i mål. ingen som mener 460 kler styling?? disse settene er oxo bare masse bortkastet penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Har sett mange rare forsøk på å få en 460 attraktiv, så å si alle forsøka er misslykka, men ett kjapt google søk ga ett bilde jeg kanskje kan gå med på at er pent. Minimalt med plast samt noen greie Rondell felger.. http://www.nordiskfelgimport.no/bilder/Volvo02.jpg Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Har sett mange rare forsøk på å få en 460 attraktiv, så å si alle forsøka er misslykka, men ett kjapt google søk ga ett bilde jeg kanskje kan gå med på at er pent. Minimalt med plast samt noen greie Rondell felger.. http://www.nordiskfelgimport.no/bilder/Volvo02.jpg ja den var pen! siden de settene med fange fra bs suger balle som folk her sier.. da antar jeg att jeg må vrenge lommeboka og få noen til å støpe ett unikt sett til meg da=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg