johanfo Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hei, Har en Golf III med et steroanlegg fra steinalderen. Nå prøver jeg å bytte det ut, men først må jeg få ut det gamle. Ser ut som om det er 4 hull rundt stereoen. Men hva slags verktøy bruker man, og i såfall hvor får man kjøpt det? Jeg er helt idiot på dette området :) JF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 egentlig skal man bruke noen bøyler som følger med spilleren, men regner med du ikke har de. Det jeg pleier å gjøre er å ta 4 tynne skrujern, putte et i hvert hull og lirke litt til spilleren løsner. Funker hver gang. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 jepp eller strikke pinner XD Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanfo Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Strikkepinner og skrutrekkere :) Takker så mye for hjelpen! Forresten, jeg trenger hjelp til en ting til. Antennen er knekt! Den har en ekstern antenne som røk i en vaskemaskin en gang. Er det noen online eller offline leverandører dere anbefaler når man skal kjøpe sånne smådeler til golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanfo Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Trengte ikke strikkepinner, biltema på Alnabru hadde nettopp disse krokene til 20 kr. Løste problemet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg