marius! Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hei, planlegger å kjøpe en Tahoe til sommeren, men lurer på om det er trepunktseler på alle tre forsetene (i utgavene med 3 seter). Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på om jeg kan plassere begge barna i barneseter (5-18kg) foran, men av sikkerhetsmessig grunn må de jo festes med 3punktseler. (Ihvertfall de jeg har sett.) takk for svar, og beklager om jeg kunne funnet dette via google, har forsøkt å søk, men har ikke funnet noe om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 mellomste setet mitt har kun 2 punkts. Sånn som pleier å være i mellomste baksetet i vanlige biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius! Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Takk for svar. Hvilken årsmodell har du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
braddenauro Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 vanlig 2 punkt på min å,jeg har e 2004 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 et sete jeg skulle ha tak i, hadde 2 stk 3punkt. Men da var det ikke det lille ekstra setet i midten, da var det 80cm bred sete. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg