PoloBoy Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Har kommet over en HELT original 92 mod 325 coupe som en bekjent skal selge. Bilen ser strøken ut og er gått utrolige 90 000 km (garantert, da jeg vet hvem tidligere eiere er(voksne)...). Er ikke akkurat noen BMW mann, men må si jeg ble fristet da jeg lånte den en dag.....! Er det noen svakheter jeg må skjekke etter, og hvordan rykte har den på seg med tanke på holdbarhet osv.???? Setter stor pris på svar! Hva er en ok pris for denne bilen???? Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 syns det virker som er bra bil jeg.hadde 325 E36 før.var kjempefornøyd.prisen bør ikke overstige 100k for den da.Få feil på de bilene. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 jeg hadde en 92 mod og der løsnet festene på bakakselen pga rust,girkassen raset,luka virket ikke som den skulle,ene vinduet hakket når du åpnet det+++ men jeg tror det egentlig er solide biler.tidligere eigere har utrolig mye å si.min gamle er tilsalgs nå men av en eller rar grunn har den samme kilometerstand nå som da jeg solgte den for 1.5 år siden:rolleyes: vanvittig morsom kjøremaskin ivertfall:D savner den litt nå som snøen har kommet til skien. lykke til med kjøpet iallefall:D gammle bilen min: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=351564&username= Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Så da er ikke pris på rundt 60k så ille...!?? hehe, Merket ikke noe spess galt når jeg prøvde den, soltaket gikk ikke opp, og var noe galt med baklyset fikk jeg beskjed om.... (Men sånn er det velt på MANGE BMW`er.....) Virket tight og fin i driverk og girkasse og sånn.... Men nå har ikke jeg SÅ peiling heller da! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 60 lapper må være grisebillig.hva slags farge er det på den da? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by PoloBoy Så da er ikke pris på rundt 60k så ille...!?? hehe, Merket ikke noe spess galt når jeg prøvde den, soltaket gikk ikke opp, og var noe galt med baklyset fikk jeg beskjed om.... (Men sånn er det velt på MANGE BMW`er.....) Virket tight og fin i driverk og girkasse og sånn.... Men nå har ikke jeg SÅ peiling heller da! vi hadde samme problem på bmwen vår med takluka og det kostet 18000 på verksted å reparere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by audi-maniac 60 lapper må være grisebillig.hva slags farge er det på den da? den er burgunder, og HELT original.... Han som har den nå bruker den som bil nr 3 ellerno til og fra jobb bare....! Om luka ikke funker er det ikke noe krise uansett...... Det som er litt sprøtt er at den kun har gått nesten 90k km...... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by PoloBoy Så da er ikke pris på rundt 60k så ille...!?? hehe, Merket ikke noe spess galt når jeg prøvde den, soltaket gikk ikke opp, og var noe galt med baklyset fikk jeg beskjed om.... (Men sånn er det velt på MANGE BMW`er.....) Virket tight og fin i driverk og girkasse og sånn.... Men nå har ikke jeg SÅ peiling heller da! Det med takluka er somregel et plastdrev som har hoppet av sporet. Dette koster massevis og få fiksa på verksted, men er en ganske enkel ting og fikse selv om en har en plass og holde på litt. 60k for en 325i Coupe er forøvrig et røverkjøp uansett hvordan du vrir og vender på det.. du får normalt sett ikke en 318 is coupe til denne prisen engang. Så hvis du ikke har tenkt og kjøpe bilen, kan du sende meg en PM, så kjøper jeg bilen omtrent usett :) Dersom du er mistenksom til KM-standen, kan du ta turen innom et BMW verksted (hos stor forhandler) og få de til og sjekke opp chassi-nummeret. Er service utført hos autorisert BMW verksted, er nemlig all historikk logget i systemet til dem. Sjekk også forsikrings-selskapet han's, og evt. tidligere forsikrings-selskap. sjekk/snakk med forrige eier, etc. Dette er jo småting. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by bidz Dersom du er mistenksom til KM-standen Det er jeg ikke....! :cool: Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Bmw sin store svakhet på disse modellene må være styrekulene!!! De ryker ganske ofte men de koster 200 kr og verkstedene tar en halv arbeidstime for å bytte de!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Takker for alle tips om denne bilens svakheter og styrker! For meg som ikke kjenner denne typen bil hjelper det å vite hva andre mener! Jobber på Mekonomen selv, så "vanlige" slitedeler som styrekuler osv. er ikke noe problem.......! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Hvor i landet befinner bilen seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by PoloBoy Takker for alle tips om denne bilens svakheter og styrker! For meg som ikke kjenner denne typen bil hjelper det å vite hva andre mener! Jobber på Mekonomen selv, så "vanlige" slitedeler som styrekuler osv. er ikke noe problem.......! Vel, eneste E36 er plaget med er som sagt styrekuler. diff'en er de også plaget litt med, men ikke av noe stor betydning. Rust er de ikke plaget med, motorene er omtrent skuddsikre, samme gjelder gearkassene.. knallgode biler, og iallefall til 60k så er det vel noe av det beste du kan få for pengene vil jeg tørre og påstå. Men du bør sjekke forsikringspris før du evt. kjøper. Har du ingen bonus, samtidig er under 20 og bor ganske sentralt til, så kan det hende forsikringen blir relativt høy.. Men skal du ikke ha den, så send meg en PM eller epost: borge_i@hotmail.com :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 jeg har ingenting å utsette på 325... morsom kjøremaskin... 60k er grisebillig... angående forsikring så betaler jeg 14.000 på min med full kasko, 75% bonus, 20.000 i kjørelengde og 12.000 i egenandel... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 ikke mye negativt å si om e36 coupe..bare at forsikringen på 325 er HØY.. Sjekk opphengskuler, bakre opphengskuler, kardangklokka kan være slitt.. ellers få problemer med disse.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg