sc0ot Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 HEisann! Har tråla gjennom ebay, forumet, google osv uten større hell i å finne klistremerker av typen oldschool til kjerra, er det noen som vet hvor man får tak i slikt? Magnus Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k.a.k Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 bare tegn det du vill ha og send det til et profilerings firma.. mye billigere en man trur.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 eg skaffer disse å maltekors Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Folie og dekor kan jeg lage til deg. Send meg en mail: post@bilradiosenteret.no Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg