Gå til innhold

Problemer med ledninger :S HASTER!

Ranger emnet

Turbobenni

Anbefalte innlegg

n584866192_1927610_1708.jpg

noen som vet hvor denne ledningen skal ?? fikk på de 2 andre, jeg vet jo hvor de satt, men har ikke peil på hvor den 3. ledningen skal :S den går opp til batteriet sammen den store ledningen som sitter på dynamoen. Den skal ikke på starteren? eller er det jording? sorry at jeg høres dum ut asså, men jeg husker ikke hvor ledningen skal, så derfor spør jeg her på forumet ;)

Takk for hjelp!

Endret av Turbobenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den går til pluss, men blir dette riktig da ?

DSC00169.JPG

Starteren

DSC00168.JPG

Det jeg har merka med rødt, trur jeg er ledningene som skal gå til starter/dynamo.

Ja, det ser bra ut. Du mangler den tynne ledningen som går til innslaget på starteren (6,3mm kabelsko), altså den som kommer fra tenningslåsen.

Fra batteriet skal det gå pluss til starter og dynamo. Ofte går det bare en ledning fra pluss på batteriet til starteren og derfra en videre til dynamoen. På din går det visst to separate, men det gjør samme nytten.

Hvilken bil er det forresten?

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser bra ut. Du mangler den tynne ledningen som går til innslaget på starteren (6,3mm kabelsko), altså den som kommer fra tenningslåsen.

Fra batteriet skal det gå pluss til starter og dynamo. Ofte går det bare en ledning fra pluss på batteriet til starteren og derfra en videre til dynamoen. På din går det visst to separate, men det gjør samme nytten.

Hvilken bil er det forresten?

Starteren.JPG

Snakker du om den ? har plugga den inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider