Gå til innhold

StreetMeet i Fjordparken i Drammen 18.04.2009!

Ranger emnet

grufle

Anbefalte innlegg

Uansett blir det spennende å se om noen andre får til noe treff i Drammen av samme kaliber. Syns ikke det er noe vits å klage, med tanke på at det nesten ALDRI skjer noe bilopplegg i Drammen.

Hadde du vært med mer enn en sesong så hadde du også visst at MidnightClub har hatt treff med over 600 biler... Så dere har ett stykke igjen ennå. Å ser dere på treminlisten til MidnightClub så er det vel ikke såååå lenge til det blir et BRA treff i Fjordparken! Å at det ALDRI skjer noe.... Bare å være med på ting det! MidnightClub er en forholdsvis stor og etablert klubb som har vært med en stund!

MidnightClub.no

GirlsGoFast.com

MoonshineRacing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

erhmm WHAT??????

haha.. det DER skal man ta seriøst. Innavl med en omega V6 lissom!.. pffft..

Hverdagsbiler var det en flust av.. men det var mye VRAK som ikke burde fått lov til å kjøre på utsiden av et offentlig bilophuggeri..

regner med at det var bønda fra skotselv ellerno!?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. det DER skal man ta seriøst. Innavl med en omega V6 lissom!.. pffft..

Hverdagsbiler var det en flust av.. men det var mye VRAK som ikke burde fått lov til å kjøre på utsiden av et offentlig bilophuggeri..

regner med at det var bønda fra skotselv ellerno!?

Nå er jo mv6 porr på fire hjul i forhold til noe av dette nedsparkla industriavfallet noen spiller verdensmestere av å eie da:) Men har man ikke status utenom bilen, så må man jo ha noe for å heve nivået litt på kanskje?!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja okey så alle med japansk bil har gjeld på bila, mens de med europeiske biler ikke har det?

:heyyou:

Vel, jeg har ikke gjeld på min japserakett.

Bare gjeld på VW'n

:bump

slapp av, tenkte mer på de nyere typene.. din er jo faktisk feet..

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dere ikke tror jeg drar alt under en kam..

Sier ikke at "alt" av japse biler er dritt, mener bare at det er tragisk å se dissa (f.eks.) Skyline, evo, gt-r, supra osv. osv. bare stå der å skinne, er jo faen meg flere kilo polish og krom på bilen enn det motoren min alene veier!

Detta er da virkelig biler som er lagd for å brukes! hva er poenget med 400hk+ hvis motoren aldri skal rekke å bli varm?

Derfor mener jeg det er bedre med oss litt mer tafatte rånere som har gravd fram noen gamle dekk under låven til bestefar bare for å lage ett sinnsykt shov for alle de som velger å ta turen til ett treff av denne typen, syns bare det er synd at det alltid er de samme bilene som lager showet!

Når det gjelder min egen bil så er ikke jeg så oppblåst at jeg mener det er verdens råeste bil!

Greit nok jeg har en V6 motor som for 14 år siden hadde 170hk, men det er da for faen en bruksbil!

så derfor kaster jeg meg utpå sammen med gamle avdanka Mercedeser og 240'er så vi får lagd litt show..

Vet bilen min ser ut som en dass, og jeg kan sikkert ikke kjøre bil.. men det gir da de fleste beng i sålenge jeg popper begge bakdekka til enorm jubel blant tilskuerene..

Så tilslutt vil jeg bare si sorry til de jeg måtte ha fornærma i tidligere og nåværende innlegg, men jeg står for det jeg sier..

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allright å se at folk vil lage liv og burne osv.. men er det rart at ingen av "grom bilene" tok seg en burne rundt der.. Det er noen som har litt dyrere dekk og felger til å bruke de opp på den dumme ostehøvelen som var plassert midt på plassen der, og noen har litt mere iq en til å spinne ned alle de andre bilene som sto utstilt der.

Hadde det vært en ordentlig burneplass hadde nok noen andre også stilt opp.. men noen tenker faktisk på hva som står rundt seg før de tur dem er barske og singler grus rundt seg på alt det som er..

Driter glatt i hva folk kjører, det får dem velge sjøl.. men en sliten 740 som en haug med idioter står å hopper på taket på og diverse synes ikke jeg er underholdning.. Gjør heller no fornuftig med bilene istede for å ødelegge de.

Det var ett tappert forsøk på å lage treff synes jeg, men når ingen av arrangørende har arrangert ett biltreff før så kan man ikke forvente så alt for mye, ting tar tid, og det virka mer som det var PartyFixerts som arrangerte treff og ikke DRC, ante jo ikke hvem som var i den klubben i det heletatt.. men fant jo ut på Facern hvem det var. Så ikke en eneste av bilene til DRC heller? Men ikke kom å klag på at det ikke skjer noe av biltreff i nærmiljøet for det gjør det faktisk, viss dere bare gidder å engasjere dere og sjekke ut de forskjellige klubbene i drammen.. Hjelper ikke å sitte på sidelinja og pipe over at ingen gidder å snakke med dere når ingen har sett dere før engang.. er opptil flere bra klubber i Drammensområdet som arrangerer diverse iløpet av sommeren..

Men for all del stå på, dere prøvde hvertfall.

Endret av Onesome

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at "alt" av japse biler er dritt, mener bare at det er tragisk å se dissa (f.eks.) Skyline, evo, gt-r, supra osv. osv. bare stå der å skinne, er jo faen meg flere kilo polish og krom på bilen enn det motoren min alene veier!

Detta er da virkelig biler som er lagd for å brukes! hva er poenget med 400hk+ hvis motoren aldri skal rekke å bli varm?

Derfor mener jeg det er bedre med oss litt mer tafatte rånere som har gravd fram noen gamle dekk under låven til bestefar bare for å lage ett sinnsykt shov for alle de som velger å ta turen til ett treff av denne typen, syns bare det er synd at det alltid er de samme bilene som lager showet!

Når det gjelder min egen bil så er ikke jeg så oppblåst at jeg mener det er verdens råeste bil!

Greit nok jeg har en V6 motor som for 14 år siden hadde 170hk, men det er da for faen en bruksbil!

så derfor kaster jeg meg utpå sammen med gamle avdanka Mercedeser og 240'er så vi får lagd litt show..

Vet bilen min ser ut som en dass, og jeg kan sikkert ikke kjøre bil.. men det gir da de fleste beng i sålenge jeg popper begge bakdekka til enorm jubel blant tilskuerene..

Så tilslutt vil jeg bare si sorry til de jeg måtte ha fornærma i tidligere og nåværende innlegg, men jeg står for det jeg sier..

Mange av di bilene som ble utstilt blir brukt. Men hva er vitsen med å stå å burne?

Er da mer morro å bruke di 400HK++ Der dem hører hjemme. På en bane. Får ALDRI brukt dem ved å stå burne der inne. Selv synes jeg burning er rett og slett bare tull.

Det er flere som skal ha treff i parken. Så det blir nok bedre.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får henge med på rudskogen en tur iløpet av sesongen da vøtt.. Så kan du jo se hvorden det er å bli passert av en blå Skyline for hver 6 runde :)

Jeg har skrudd døgnet rundt for å ha bilen klar til treffet som var i helgen, og bilen min er deffinitivt ikke laget for å stå "og skinne" i depot :):thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ANER ikke hva du prater om! Hvor mange BANEKJØRINGER har du vært på????

MidnightClub.no

GirlsGoFast.com

MoonshineRacing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arrangert "noen" treff selv opp igjennom, og vet absolutt hvor mye jobb det er - men når man går ut med at det skjer ting er man nødt til å følge opp.

Jeg hadde sett frem til dette opplegget, men det var jaggu skuffende greier. Det var reklamert med start kl 14.00, men da jeg så på klokka 15.00 sto de fortsatt og spikra på pallen sin, ikke et ord var nevnt om det lovte opplegget, kåringene eller noe av det andre som var reklamert med på forhånd.

Var ute av området en kjapp tur, og da vi skulle inn igjen fikk vi beskjed om at det var stappfullt, selv om vi kunne SE minst tjue ledige plasser. Greit at gutta i porten på Gatebil gjør slikt, men de kan ihvertfall ikke se hele området fra der de står...

Nei, takke meg til Midnight Club sine treff når jeg skal til Drammen - de lover ihvertfall ikke gull og grønne skoger uten å følge opp.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider