Gå til innhold

StreetMeet i Fjordparken i Drammen 18.04.2009!

Ranger emnet

grufle

Anbefalte innlegg

• Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg elsker AE86, så den må du få med deg!:)

For de som skal stille ut bil, vil parkering være inne i parken. For de som ikke skal stille ut bil har prøvd oss på en dialog med Montér, uten noe hell enda. Ellers fins det jo mange fine parkeringsplasser i byen, ikke så langt unna parken da!:)

http://www.drcracing.webs.com

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er mulig og stille ut, så kan det jo være mulighet for at jeg er med. Men angående lysanlegg. Er det ikke litt tidlig for å dømme best lysanlegg?

Er jo ikke sånn greit mørkt føre rundt 8-9 tia nå om dagene, så i sola er det fks ikke mye du ser av neon lys etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke lenge igjen, og dette kommer til å bli et KONGE treff!

Det blir førstemann til mølla-prinsipp når det gjelder de ledige utstillingsplassene, så det gjelder å være tidlig ute hvis du vil ha bilen din inn i parken.

http://www.drcracing.webs.com

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi ta følge eller?! er nesten gira på å svi av litt gummi med excursionen;)

Spørs når du drar innover det, men jeg kjører faan ikke foran deg!

Frister ikke med en Excursion oppå bakfangern når jeg sitter i en bil som veier like mye som forsetene dine.

:D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje til og med 10'ende nå;) haha!

Jeg har satt på 4"eksos med resonansdemper, så jeg har ikke den superfete lyden jeg hadde i vinter. såfall hadde jeg skremt vekk samtlige småmotor biler på plassen der;!) ahhah

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider