Jonte Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Tøff lakk! :) Hva er gjort under panseret på den da? Er det en 1,8t? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Det er vel en 1,8 originalt, men jeg vet at han prøvde med 2,7 biturbo... Er ikke så mye oppdatert.. salms vet nok mer enn meg om denne her ;) Viss han ikke har solgt den, så kjører den nok rundt nede i Bergen nå... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Jonte Tøff lakk! :) Hva er gjort under panseret på den da? Er det en 1,8t? Det er en 1,8t som har vært på full pupp-behandling hos ruud motorservice og krb. Så bør være litt pulver der nå.. :) Mads: hvem er du? gammel? Har du bil selv? Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by snerhus Det er vel en 1,8 originalt, men jeg vet at han prøvde med 2,7 biturbo... Er ikke så mye oppdatert.. salms vet nok mer enn meg om denne her ;) Viss han ikke har solgt den, så kjører den nok rundt nede i Bergen nå... ;) Stemmer, var meningen å montere inn 2.7l, men det ble noe styr med ombygging. Så de reiv i filler 1,8literen og bygde den fra bunnen av. Skal nok være minst 350 i den nå. Bare synd det er enhjulstrekk...:op Og ja, den er visst endelig helt ferdig nå, lurer på om den skal ut til bjørns bilstereo en tur bare før den kommer endelig på veiene igjen. Eigeren har vertfall vært her og henta sommerdekka sine nå, sånn at han kunne ned og hente den hos ruud. Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 var ikke den posten her stengt a? Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Kanskje de ikke regnet med at noen skulle dra den opp igjen etter tre måneders dødtid.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Boss Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 tull å tøv dinna tråden :ssip: Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Manuell var ikke den posten her stengt a? hvorfor grave opp en 2-3 måneder gammel tråd da? ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg er imponert av hvor mye dumt som har blitt sagt i denne tråden. Men jeg er mest skuffet etter å ha lest gjennom hele tråden og det er enda ikke ett enste bilde av den der Calibraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 :D :eek: :D Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by BlakkeKåre d va synd me dinna calibran .. den va feit nokk! men.. d e allti 2 side av samme sak! å att de va uprovosert veit ej att det ikkje va! å ej tvila på att dokke e så domme å kjem hit me ett par bila for å banke den jengen.. det håpe ej.. amen å halleluja! da går det kanskje an å skrive grunnen da..... http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Steng ann! For all del! Orker ikke mer "Det var den Cali'n"!!! 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hahaha! Er denne ikke stengt enda? - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Boss Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Destro85 da går det kanskje an å skrive grunnen da..... Sånnt sjer når byfolk kjemm å e tøffe i kjeften Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Road Reaper Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by the Boss Sånnt sjer når byfolk kjemm å e tøffe i kjeften Hahahaha. * 98 Aprilia rs 125 Lite orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg