bjirn Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Aint no thing like a sykkylving Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Fucking sykkylven Pirates of the sykkylven Sykkylven Chainsaw Massacre her er forresten linken til movie wallpapers http://www.joblo.com/moviewallpapers.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 I påvente av noe bedre... Her har vi bildet er hva som egentlig skjedde skal vi tro det opprinnelige innlegget. Her ser vi tydelig den lille Calibraen som kunne. Den dro seg helt opp til toppen av fjellet, da noen lokale helter med romskip bestemte seg for å sprenge hele bilen i lufta av ren sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 "lord of sykkylven " O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Tommy_erwin I påvente av noe bedre... Her har vi bildet er hva som egentlig skjedde skal vi tro det opprinnelige innlegget. Her ser vi tydelig den lille Calibraen som kunne. Den dro seg helt opp til toppen av fjellet, da noen lokale helter med romskip bestemte seg for å sprenge hele bilen i lufta i ren sjalusi. hahahahahahahahha Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Tråden har vært såååååå langt på vidda at egentlig er denne posten litt unødvendig. Sykkylven.... Var på russetreff der i 1997. Texas! Skjedde mye rart der da. De lokale gutta likte å banke opp folk, men bare hvis de var flertall. KAn godt hende ting har endret seg. En av oss gutta fra Ålesund fikk så kraftig julig den kvelden at han knakk beinet ved siden av øyet, slik at øye holdt på å falle ut. Flaks at han beholdt synet. Jeg har ingen prblemer med å tro på at denne hendelsen kan skyldes sjalusi alene, eller være helt uprovosert. Dette er ikke personlig ment om noen fra Sykkylven, og jeg kjenner kun saken igjennom denne tråden. 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 folkens dere er rå! :D har ikke ledd så mye på 3-4 år :D haha don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Jonte Om du trenger hjelp, så tilbyr jeg meg faktisk å reise nedover å hjelpe deg. Jeg er bak deg, og det er jeg vel ikke alene om på forumet heller? Eller hva sier dere andre? Ja for du er en av grom kara.. :) :D :hello: MrLeone http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Tommy_erwin I påvente av noe bedre... Her har vi bildet er hva som egentlig skjedde skal vi tro det opprinnelige innlegget. Her ser vi tydelig den lille Calibraen som kunne. Den dro seg helt opp til toppen av fjellet, da noen lokale helter med romskip bestemte seg for å sprenge hele bilen i lufta av ren sjalusi. "Den lille Calibraen som kunne." :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 jonte kan stille med augu :D fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Skulle jo kanskje ha bytta ut Sean Connery med en lokalkjendis fra Sykkulven da men? :D ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Ja, jeg vet, jeg er ikke flink, men jeg synes det var artig å lage til iallefall :) Håper det funket med bildene da... første gang jeg poster bilder, etter det "nye systemet" ble innført... Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 MAKE IT STOP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Heh, måtte lage en variant av denne også: ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg