KeLoN Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Prøv igjen kaptein..! Prøvde om og om igjen i går, men da funka det ikke, men i dag funka det :D Weee.. Drit bra Øyvind! :D -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by EvenS Noen ganger er det best og holde kjeft. Når du ikke har den fjerneste anelse om hva du prater om. ¨ Er jo det som har skjedd da glupen:rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Andeeh ¨ Er jo det som har skjedd da glupen:rolleyes: Jeg er fra Ålesund du er fra midt i en røyksky:D Tror jeg har fått med meg litt mer om hva som har skjedd en deg;) - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by EvenS Jeg er fra Ålesund du er fra midt i en røyksky:D Tror jeg har fått med meg litt mer om hva som har skjedd en deg;) Vel, jeg snakker da om hva han har skrevet på forumet, og svarte på hvorfor tråden har blitt som den har blitt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Kunne ikke dy meg... Klippet fra Sunnmørsposten i dag: "Slåsting i Sykkylven Litt før klokka to natt til søndag fekk politiet melding som slåsting i ein kafé i Sykkylven. Tre personar vart behandla for skader, og dei innblanda kan rekne med vidare oppfølging frå politiet. søndag, 25. januar 2004 19:03 Natt til søndag meldte ei dame frå Sykkylven om at uvedkommande ville bryte seg inn i bustaden hennar og at dei kanskje hadde balltre. Men etter fem minutt fekk politiet melding om at dei hadde forlate staden. Meldinga vart sett i samband med slåstinga på kaféen tidlegare." Lurer på om det er samme balltreet som knerta Cali'n... :D :D 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 "Slåsting i Sykkylven BØNDER! 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Dem kaller visst noen for "mestere" der inne også:D :D :D Kanskje litt intern men folk fra sykkylven skjønner det sikkert... Lo så jeg grein når jeg hørte det iallefall chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg vil i alle fall nominere denne til tidenes tråd... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Tvilte på at CaliBreez trodde det skulle bli så mye prat om en liten tur på juleball i sykkylven:D - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Jeg tror faktisk jeg har funnet ut hva som var den utløsende årsaken til at Calibraen ble banket opp. På bildet ser vi Calibreez utfordrer til dragrace, men legg merke til hjulstillingen. Hans onde plan var rett og slett å torpedere Supraen for så å stikke av meg seieren. Slikt blir det bråk av. Som vi ser av bildet er det ikke løgn de lokale Sykkylvenheltene farer med når de sier at mange av rånerne der har ganske fete biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 PFFFFF!! Den der supra der knakk jeg lett!!! :D don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Det var vel en av de lokale heltene som hadde skrøtet til sjoføren av bilen om at han og faren hadde en kopi av F&F Supraen i garasja:D :D - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 hehe.. ja .. men han visste ikke noe om bilen .. ikke hva motor eller modell eller noe ... :rolleyes: idiot Kjekt å vite når du bygger en kopi av den i F&F.... se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 lol lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg