CaliBreez Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 skal ut på politikammeret i morra. skal spørre etter kopi av bilda de tok i går. går bra med meg ja. har vondt for å tro at det skjedde uprovosert selv. men det sies at det er slossing hver gang det er ball der inne. det var nok fordi vi er "byere" don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Bare på vestlandet .... bare på vestlandet ... Har vel vært på min del av bygdefester her på østlandet, ikke opplevd så mye av det der gitt. Greit nok at folk som ber om det får bank, men folk som oppfører seg overlever. :D :D Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by CaliBreez kan få se bilder av bilen på mandag får bilder med politiet da. de tok en hau bilder.. og det var helt uprovosert.. vi skulle dra hjem fra ballet da kom det en gjengen etter oss og reiv meg i bakken. skal vi samle en Pòsse og "fikse" de?? make them madjikally disapper.. dukenukem is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by CaliBreez . det er greit nok å få juling. men at folk knuser bilene til andre.. det er unødvendig Det er gutten sin det;) :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 heh... einaste plassen eg har hørt om sånt e på Voss.. :) Her eg bur e da stortsett Bergensara so kjem og ska vera tøffe storkara.. '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Syke greier...! jævlig surt med bilen din. Tror det hadde klikka for meg om det hadde vært min bil, hadde tatt det første og beste objektet med tilstrekkelig massetetthet og prøvd meg på en rambo :aug: 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 det her går rett og slett ikke ann. Hva med ett street meet ute hos de drittfolka der? Balltre og nypolert bil.. "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 nypolert bil ja! hehe, må jo først rette ut alle bulkene og lakke opp igjen alle plassene den er blitt oppstripa og få på bakfanger og nytt vindu :P da kan det bli street meet ;) hehe men jeg skal ikke sloss mot de folka der.. de skyter vel med våpen.. don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 de er bønder da.. skyter ikke med annet enn kålrabistappe og ertestuing. "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Road Reaper Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by CaliBreez nypolert bil ja! hehe, må jo først rette ut alle bulkene og lakke opp igjen alle plassene den er blitt oppstripa og få på bakfanger og nytt vindu :P da kan det bli street meet ;) hehe men jeg skal ikke sloss mot de folka der.. de skyter vel med våpen.. Neppe. Er selv fra vestlandet, kjenner til problemet ja. Men aldri hørt om noen som knuser bilen. Annmeld dem i alle vinkler så etter det er det bare og samle nok folk. gi dem igjenn i samme pipa. eneste de forstår :D Btw, trist med bilen! * 98 Aprilia rs 125 Lite orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Dette er for meg helt uvirkelig. Jeg mener fortsatt helt ærlig at jeg synes dette høres ut som en røver historie! Det kan ikke finnes folk som går så langt som dette, også så mange? Pleier som regel å være 1 eller 2 wacko`s i en sånn gjeng, men når 2-3 biler full av folk går løs på deg.... :rolleyes: Uansett burde du anmelde dem, du burde jo ha et greit signalement på dem siden de kjørte etter deg i flere timer. Hva sa politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 hadde jeg vært deg hadde jeg dratt tilbake igjen med noen "kompiser" og tatt igjen.(hvis ikke anmeldelsen hjelper da) hadde du ikke bodd så langt unna skulle du fått lånt veslejenta mi sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 for å si det sånn......det er ikke bare bønder som er sjuke i huet, blei slått ned helt uprovosert på vei hjem fra byen for et par uker tilbake jeg. og de var fler en et par de og;) mange sjuke mennesker er ute er jeg redd:rolleyes: E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 jeg har vondt for å tro det selv. men det har skjedd. da vi møtte politiet og ambulansen sa politiet at det var ikke unormalt at "byera" får bank når dem er der ute. og det var mest sannsynlig kjenninger av politiet. Ferga hadde og ringt politiet og sagt at det var en gjeng med balltre som skulle ta en som hete markus. de hadde vært ombord ferga å hørt etter meg. politiet kjente også igjen den gamle opelen. det er anmeldt ja. skal i avhør kl 08.00 don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Om du trenger hjelp, så tilbyr jeg meg faktisk å reise nedover å hjelpe deg. Dette fortjener du faen ikke, fordiom du har tøffere bil en de på øya.. Og fordiom du kanskje tok den pene dama som alle gutta var ute etter. Jeg er bak deg, og det er jeg vel ikke alene om på forumet heller? Eller hva sier dere andre? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg