Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet

CaliBreez

Anbefalte innlegg

hadde vært artig med nokke bilder her da.. skikkelig synd med bilen cali.. tror kanskje det beste blir å la polti ta hånd om saken.. hvis de ikke klarer å fikse nokke så er det jo bare å ta en liten ferge over fjorden å ringe på døra dems! heyyou --> dukenukem

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Alieu

Reiser til byen for å lage bråk?? Faen og idioter dere er da!!

Blir du mindre idiot av å sitte her anonymt på et forum å kalle meg, en du aldri har møtt for idiot?

En tanke bare.

Har aldri sagt at jeg lagde bråk? har jeg? Jeg hater å slåss. Men var med kamerater som elsket det.

Så sånn er det.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Blir du mindre idiot av å sitte her anonymt på et forum å kalle meg, en du aldri har møtt for idiot?

En tanke bare.

Har aldri sagt at jeg lagde bråk? har jeg? Jeg hater å slåss. Men var med kamerater som elsket det.

Så sånn er det.

Kameratene dine mangler (manglet?) noe ganske vesentlig i topplokket... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel... Calibran hadde vært hel den hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna.. og på et arrangement med over 300 Sykkylvinger så er kanskje ikke det det lureste å gjøre..

Så visst løsningen deres er og komme å banke oss, så kom igjen..Eneste våpene vi har er nevene.

Greit bilen din er jævla fin den, men kom ikke her å si at vi "bønder" bare kjører rundt i volvo å traktor, tror du ikke vi har fete biler her? Tror du ikke vi har fetere biler en Calibran din? Tro igjen!

Audi RS2

x Opel Ascona C C20XE

x Opel Ascona C 16SH

x Suzuki 413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mads`

hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna

på tide at noen i det hele tatt torde å gi'n en på tygga da? Så kan han selv se at han er ikke uovervinnelig. Men at hele bygda da flyr etter er vel mer lættis enn tøft? Synes dette begynner å bli vel så wolla bambam

Men hvorfor i det hele tatt begynne å la det gå ut over ens eiendommer? Hadde det vært min bil skulle jeg stilt opp med hagle dagen etter.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BlakkeKåre

å ej tvila på att dokke e så domme å kjem hit me ett par bila for å banke den jengen.. det håpe ej.. amen å halleluja!

Et par biler burde vel holde til å komme hjem til dørene til hver enkelt? Gi dem er par slag så balltreet brekker and off we go til neste mann. Men bra dere slåss med nevene da..blir det litt enklere for de som kommer :D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mads`

Javel... Calibran hadde vært hel den hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna.. og på et arrangement med over 300 Sykkylvinger så er kanskje ikke det det lureste å gjøre..

Så visst løsningen deres er og komme å banke oss, så kom igjen..Eneste våpene vi har er nevene.

Greit bilen din er jævla fin den, men kom ikke her å si at vi "bønder" bare kjører rundt i volvo å traktor, tror du ikke vi har fete biler her? Tror du ikke vi har fetere biler en Calibran din? Tro igjen!

d va synd me dinna calibran .. den va feit nokk! men.. d e allti 2 side av samme sak! å att de va uprovosert veit ej att det ikkje va! å ej tvila på att dokke e så domme å kjem hit me ett par bila for å banke den jengen.. det håpe ej.. amen å halleluja!

Enten får dere forklare deres side av saken. Eller så liker jeg dere ikke.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår