Turboboy Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 hadde vært artig med nokke bilder her da.. skikkelig synd med bilen cali.. tror kanskje det beste blir å la polti ta hånd om saken.. hvis de ikke klarer å fikse nokke så er det jo bare å ta en liten ferge over fjorden å ringe på døra dems! heyyou --> dukenukem is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Alieu Reiser til byen for å lage bråk?? Faen og idioter dere er da!! Blir du mindre idiot av å sitte her anonymt på et forum å kalle meg, en du aldri har møtt for idiot? En tanke bare. Har aldri sagt at jeg lagde bråk? har jeg? Jeg hater å slåss. Men var med kamerater som elsket det. Så sånn er det. ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by RaCk Blir du mindre idiot av å sitte her anonymt på et forum å kalle meg, en du aldri har møtt for idiot? En tanke bare. Har aldri sagt at jeg lagde bråk? har jeg? Jeg hater å slåss. Men var med kamerater som elsket det. Så sånn er det. Kameratene dine mangler (manglet?) noe ganske vesentlig i topplokket... :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Ja vi venter fortsatt på bildene... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Javel... Calibran hadde vært hel den hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna.. og på et arrangement med over 300 Sykkylvinger så er kanskje ikke det det lureste å gjøre.. Så visst løsningen deres er og komme å banke oss, så kom igjen..Eneste våpene vi har er nevene. Greit bilen din er jævla fin den, men kom ikke her å si at vi "bønder" bare kjører rundt i volvo å traktor, tror du ikke vi har fete biler her? Tror du ikke vi har fetere biler en Calibran din? Tro igjen! Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlakkeKåre Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 d va synd me dinna calibran .. den va feit nokk! men.. d e allti 2 side av samme sak! å att de va uprovosert veit ej att det ikkje va! å ej tvila på att dokke e så domme å kjem hit me ett par bila for å banke den jengen.. det håpe ej.. amen å halleluja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Mads` hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna på tide at noen i det hele tatt torde å gi'n en på tygga da? Så kan han selv se at han er ikke uovervinnelig. Men at hele bygda da flyr etter er vel mer lættis enn tøft? Synes dette begynner å bli vel så wolla bambam Men hvorfor i det hele tatt begynne å la det gå ut over ens eiendommer? Hadde det vært min bil skulle jeg stilt opp med hagle dagen etter. Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by BlakkeKåre å ej tvila på att dokke e så domme å kjem hit me ett par bila for å banke den jengen.. det håpe ej.. amen å halleluja! Et par biler burde vel holde til å komme hjem til dørene til hver enkelt? Gi dem er par slag så balltreet brekker and off we go til neste mann. Men bra dere slåss med nevene da..blir det litt enklere for de som kommer :D Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Ja denne tråden her er virkelig i ferd med å bli veldig intr.. Kaste dritt til hverandre over nettet er så kult.. Grow up! Vil gjerne se bilder av calibra`n din ja. :) Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Haaaater sånne jævla bønder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 :fire: FLAME :fire: :D :D :D :D :D Ja venter fortsatt på bilder...:rolleyes: Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Vegar_KH Haaaater sånne jævla bønder! :D Me too :( Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by NoLimit Kameratene dine mangler (manglet?) noe ganske vesentlig i topplokket... :rolleyes: Vet. Men ting har forandret seg skal du se. :) ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Mads` Javel... Calibran hadde vært hel den hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna.. og på et arrangement med over 300 Sykkylvinger så er kanskje ikke det det lureste å gjøre.. Så visst løsningen deres er og komme å banke oss, så kom igjen..Eneste våpene vi har er nevene. Greit bilen din er jævla fin den, men kom ikke her å si at vi "bønder" bare kjører rundt i volvo å traktor, tror du ikke vi har fete biler her? Tror du ikke vi har fetere biler en Calibran din? Tro igjen! d va synd me dinna calibran .. den va feit nokk! men.. d e allti 2 side av samme sak! å att de va uprovosert veit ej att det ikkje va! å ej tvila på att dokke e så domme å kjem hit me ett par bila for å banke den jengen.. det håpe ej.. amen å halleluja! Enten får dere forklare deres side av saken. Eller så liker jeg dere ikke. ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 sykkylvinger minner meg om noe.....uhm, ja. kyllingvinger :cool: Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg