cab^n Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 ikke drAG kyllingvinger ned i dritten da... kyllingvinger er undervurdert! å få knust bilen er surt uansett hvordan det skjer mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Mads` Javel... Calibran hadde vært hel den hadde det ikke vert for at en person som folk herfra aldri hadde tørt å flydd på fikk et slag og faktisk måtte sy 5 sting i panna.. og på et arrangement med over 300 Sykkylvinger så er kanskje ikke det det lureste å gjøre.. Så visst løsningen deres er og komme å banke oss, så kom igjen..Eneste våpene vi har er nevene. Greit bilen din er jævla fin den, men kom ikke her å si at vi "bønder" bare kjører rundt i volvo å traktor, tror du ikke vi har fete biler her? Tror du ikke vi har fetere biler en Calibran din? Tro igjen! hehe...han som blei slått i panna ,har e hør blei slått av et kvinnfolk! Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Det var vel en grunn til at han Som ingen tør og slå fikk seg en på trynet og:rolleyes: Hvis de lokale helter tenker seg om så var det nok en god grunn for det. - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by HolkestadRacing hehe...han som blei slått i panna ,har e hør blei slått av et kvinnfolk! Jeg begynte forresten å lure hva de tenker på når jeg så hun kom med et blodig og jævli kne inn på statoil senere på kvelden! - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 det blir ingen slossing, og jeg håper ting kan roe seg i ro og mak. men jeg vil ha tilbake bakfangeren min.. er så teit med en "stamme krig" mellom folk på hver side av ei ferge kai. don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlakkeKåre Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 hvorfor kvit calibra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 skal prøve å få en kompis til å komme å ta bilder i morra.. kvit calibra fordi den var billig ;) syns det er så dumt at folk sir at vi skal over ferga å banke de fra sykkylven.. det er dumt.. slossing er teit.. og det er enda teitere med et slikt hat mellom ålesund og sykkylven. hva skjer hvis jeg skal over til stefaren i sykkylven nå? blir grisebanka så fort jeg ruller av ferga.. Såra gror og jeg har bestillt ny rute til bilen. Bare jeg får igjen bakfangeren er jeg fornøyd.. det som er så jævli kjipt er at jeg aldri kan dra til sykkylven igjen. for min del er denne tråden ferdig... don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 syntes hvite biler er meget pene jeg. :) Gleder meg voldsomt til å se på bilder fra dette dramaet. ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by CaliBreez det var nok fordi vi er "byere" Er Ålesund virkelig en by? :rolleyes: "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlakkeKåre Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 har du ikke fått bakfangern da? den skulle jo ha kommet til byen for noen dager siden.. hørte att noen skulle ta den med utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Ideal Er Ålesund virkelig en by? :rolleyes: lol lol lol . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 var det heilt uprovosert? eller hadde dama laga litt trøbbel? uansett så skal ikkje slikt skje. Er fra Ålesund sjøl, (sann nesten, Valderøya) For dere som ikkje he fått det med dere no: Sykkylven er fastland og ikkje øy. men er det nokon dere ikkje skal kødde med, så er det bygdafolke.. -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Syns du sa de lagde fullt av bulker i bilen din jeg, slo med balltre og greier? Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 en bulk i døra å en frampå panseret og en på bakskjermen... don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg