dexter_cf Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Haha! Det er temmelig artig gjort! :D Kanel har jeg selv hatt på en bil da det var lekasje i radiatoren og jeg ventet på en ny.. Funker fjell og lukter godt! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Var midt i ødemarka når det skjedde, så hadde ikke så mye valg. :) Men wd40 (water displacement formula 40) og vann blander seg særdeles dårlig. Hadde det vært meg så hadde jeg skrudd ut termostaten og etterfylt med vann. Men whatever floats your boat. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Var midt i ødemarka når det skjedde, så hadde ikke så mye valg. :) Har ellers hatt brus, og spylerveske på som kjøleveske, pluss 3 bokser med kanel i perioden når vannpumpa lakk, og det ene festet på radiatoren var knekt, så slangen hang fast med teip og kjemisk metall. Men med spylerveska så trodde jeg at jeg hadde kjøpt frostvæske, men merka ikke noe til lukta før jeg hadde fylt på hele alt sammen :P for å si det sånn så hadde jeg ikke vært redd forå bruke biltemaprodukter. hehe anyways, jeg er storfornøyd med samtlige biltemaprodukter og verktøy jeg noengang har handlet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen P Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 til vask av kjøleanlegg! bruk oppvaskpulver med rent vann. kjør med det til motoren er varm bytt ut.. gjør det samme en gang til.. kjør engang til med rent vann.. sett der etter med kjølevann .. så bilr det bra..dette er nokk MYE biligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg