wu-style Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hvordan skifter jeg girolje på 1,9tdi...? er dette vanskelig..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 problemer med girene? trege? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 problemer har jeg ikke. men jeg vil bare skifte den i og med at bilen er gått 277000. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 problemer med girene? trege? Men a3 er veldig treg på girene når bilen er kald, kan det være et problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 det som er mye viktigere enn hva slags motor du har, er hva slags girkasse du har, automat eller manuell? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 det som er mye viktigere enn hva slags motor du har, er hva slags girkasse du har, automat eller manuell? har en audi ae 1.8 T 1999 mod. manuell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 er nok normalt med treg giring når det er kaldt ja:) olja blir tykkere Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 jeg sikta egentlig til trådstarter jeg da :) viktig å si hva slags girkasse man har når man lurer på noe om den. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg sikta egentlig til trådstarter jeg da :) viktig å si hva slags girkasse man har når man lurer på noe om den. Det er sant! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 har manuel. og ja bilen er treg på girene når den er kald. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg