Burn Out Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 (endret) Hei, har handla inn en B230ft motor fra en 940 med underspyling som jeg skulle ha i 360n, men en smart fyr klarte å kjøre meg rett i sia så bilen blir nok kondemnert så jeg trenger den ikke lenger.. Motoren er uten turbo, svinghjul og klutch. får med starter og Guld boks som kan chippes ;)travers fra 940, og hele servo systemet med styrestag osv for og bygge om til servo, mye potensiale og billige hester i en slik motor. Selges med komplett el-nett med hjerne (styre enhet) org turbo manifoilden sitter også på. Jeg fik opplyst at den har blit kjørt med orginal effekt. den befinner seg ca 15min fra asker og drammen. Bud ønskes, men ikke no skam bud =) Endret Februar 8, 2009 av Burn Out Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hei, har du lyst å selge kun hjernan? Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Selges egentlig komplett, kan hende en kammerat av meg har en liggende, hvor mye er du intresert i å gi for en? så kan jeg nevne det for han ;) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ok, by han 1500kr.. :) Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i <3 chevy Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Selges egentlig komplett, kan hende en kammerat av meg har en liggende, hvor mye er du intresert i å gi for en? så kan jeg nevne det for han ;) Er intrisert i ledningsnettet og jernene. Hvor mye skal du ha for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvopajese Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei, har handla inn en B230ft motor fra en 940 med underspyling som jeg skulle ha i 360n, men en smart fyr klarte å kjøre meg rett i sia så bilen blir nok kondemnert så jeg trenger den ikke lenger.. Motoren er uten turbo, svinghjul og klutch. får med starter og Guld boks som kan chippes ;)travers fra 940, og hele servo systemet med styrestag osv for og bygge om til servo, mye potensiale og billige hester i en slik motor. Selges med komplett el-nett med hjerne (styre enhet) org turbo manifoilden sitter også på. Jeg fik opplyst at den har blit kjørt med orginal effekt. den befinner seg ca 15min fra asker og drammen. Bud ønskes, men ikke no skam bud =) pris på alt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Han hadde ingen ekstra hjerne han skulle selge, og mit selges komplett som jeg har det. er lit usikker på pris. kom heller med noen bud eller hva det evt er verdt så kan jeg tenke på det :) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 bump Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei, har handla inn en B230ft motor fra en 940 med underspyling som jeg skulle ha i 360n, men en smart fyr klarte å kjøre meg rett i sia så bilen blir nok kondemnert så jeg trenger den ikke lenger.. Motoren er uten turbo, svinghjul og klutch. får med starter og Guld boks som kan chippes ;)travers fra 940, og hele servo systemet med styrestag osv for og bygge om til servo, mye potensiale og billige hester i en slik motor. Selges med komplett el-nett med hjerne (styre enhet) org turbo manifoilden sitter også på. Jeg fik opplyst at den har blit kjørt med orginal effekt. den befinner seg ca 15min fra asker og drammen. Bud ønskes, men ikke no skam bud =) hei lurte bare på om du hadde fått noenbud på motoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Det er en som er litt intresert, men han har ikke kommet med noe bud enda. Trodde disse motorene var lit populære jeg :P Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 alt komplett enda? intrisert og bytte i en 850 motor? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har ikke bruk for en 850 motor desverre :P eneste jeg har av volvo er denna 360n da, som kommer kommertil å bli kondemnert.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945Turbo Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Utrolig... Ingen som har gnåla om bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seemann Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 har du fått solgt motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Motoren er ikke solgt nei, og for deg som lurte på modell så er det en 94 modell ;) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg