Gå til innhold

Plastdeksel under motoren

Ranger emnet

phax.

Anbefalte innlegg

jeg syns nå ikke det dekselet er bortkasta, jeg har selv kjørt av pofilreima mi pga snø.

dynamo, regreim og profilreim vil selvfølgelig vare lenger. nevnt lenger opp her, men er ikke umulig den vil forhindre kald trekk. og til slutt, den vil støy isolere. (iallefall dieselplata som er extra isolert og dekker under hele bilen)

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye av under bilen dekker dette dekselet?

diesel dekslet går helt til baksiden av travers, bensinplata er bare 30-40cm kanskje.

tror ikke dieselplata varer spes lenge på senket bil forresten?

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekslene varer ikke lenge med senka bil nei:P hehe... ene dekslet mitt ble reve av når jeg hadde KVINNELIG sjåfør på min bil å det andre dekslet samt innerskjermene ble reve istykker da bilen ble stjelt.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Må ha nytt motordeksel og sidedeksler jeg også. Er i Bergen i snøkavet og senket bil = dårlig deal..

Frontlippa ble reven av.. å den er jo festet litt i sidedekslene også.. Litt senere hang motordekselet og subbet nedig.. Hater snøen!

Kjører gti.. er det forskjell på dekslene? Dyrere?

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider