Auda Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 eid? garantert ikke over 16 du nei... :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hadde jeg hatt mer kunnskap og glede av bil, skulle jeg glatt ha meldt med som Mod, slik at jeg kunne stengt ut alle dere som bidrar til at dette blir et useriøst forum. Alle innlegg som strider mot reglene på forumet er rapportert, så får vi bare håpe av admin har guts til å banne IP'en deres :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 sier bare makka og hyppere jeg audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
my2lk Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 eid?garantert ikke over 16 du nei... :) Skulle bare vist du! ;) lille barnebarnet mitt. All hail BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hadde jeg hatt mer kunnskap og glede av bil, skulle jeg glatt ha meldt med som Mod, slik at jeg kunne stengt ut alle dere som bidrar til at dette blir et useriøst forum. Alle innlegg som strider mot reglene på forumet er rapportert, så får vi bare håpe av admin har guts til å banne IP'en deres :) hvem mener du da? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
my2lk Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hvorfor hater dere så fælt, jeg sa han bare var en koselig kar. All hail BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 skjønner ikke att tråd starter gidder dette en gang.. makan til umodene unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hvem hater her? URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
my2lk Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 dere??? Sjekk tråd, aner ikke hva dere snakker om. All hail BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Den siste tiden har det jammen dukket opp mye rart her på BF. Jeg har nesten rett og slett begynt å gi faen i det forumet her. Makan til oppførsel det skal være på folk. URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 EID EID EID, X2 For de som vil kontakte denne taperen så er e-posten hans: ruholm@online.no Enjoy! :thanks Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Takk for hjelpen :) Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg