G_Yog Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Noen som har no erfaring med å bygge om golf3 vr6 leppa til å passe polo6n?? Er visst vanlig i tyskland.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by G_Yog Noen som har no erfaring med å bygge om golf3 vr6 leppa til å passe polo6n?? Er visst vanlig i tyskland.. tanken har vært der.. lite erfaring men det skal visst være "enkelt".. (kan bety så mangt , men skal visst være fullt mulig).. noe som kan stemme med tanke på det er "vanligt" i tyskland hapyhappy Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 den burde passe bra men må vel kuttes litt på midten og i bakkant.så lenge den er relativt enkel å tilpasse golf 2 så burde vel ikke dette være umulig. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by kas den burde passe bra men må vel kuttes litt på midten og i bakkant.så lenge den er relativt enkel å tilpasse golf 2 så burde vel ikke dette være umulig. mvh Har fått tak på en "Lettere brukt" variant som jeg tenkte å teste med, vad jeg har sett hittils er at man må (som nemn oven) kappe litt i mitten eventuelt i bak kant, festenes avstand er like med 6n2 sine men de er breiere, må kappes så de blir smalere. også må man varme den så at den passer i "svingen", den svinger litt mer......kan skrive mer om den når jeg har fått ut fingern......:D men nå er det snart jul og ferie.... hapyhappy Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 hva med å modde orginalfronten slik? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Nice! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMG Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Blueboy hva med å modde orginalfronten slik? haha!! Siter -VW p0wah- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Risikerer vel å trampe noen på tærne - men den fronten syntes jeg så ut som noen en unge på 1 år hadde formet ut av en rosinbolle. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Nice front.. men den grill-listen var litt passè edit: syns jeg skimter en Ibiza leppe under der.. meget bra. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Sonick Risikerer vel å trampe noen på tærne - men den fronten syntes jeg så ut som noen en unge på 1 år hadde formet ut av en rosinbolle. aldeles enig.. tenkte bare eg sko venta me å kommentera det før noen andre tok det opp hehe.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Sonick Risikerer vel å trampe noen på tærne - men den fronten syntes jeg så ut som noen en unge på 1 år hadde formet ut av en rosinbolle. Er kun en orginal front uten gitterene på siden...... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Sonick fronten syntes jeg så ut som noen en unge på 1 år hadde formet ut av en rosinbolle. Et nydelig bevis for barns utmerkede formingsegenskaper :D Det enkle er ofte best! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 synes den er nice eg!:) kunne spart seg for grillista ja.. men fronten er genial da! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 her er en til,men med je-design leppe Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 ahhh..naajs front jah,mn likte ik lippa...mn hooden var grei;) synest mattig har en grom lippe...mn noen som vet hvilken luft inntak det er på panseret??:D mange som bruker seat lippe og tilpasser dem ser jg...mn god jul og stå på...;) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg