Gå til innhold

vr6 leppe..

Ranger emnet

G_Yog

Anbefalte innlegg

Originally posted by G_Yog

Noen som har no erfaring med å bygge om golf3 vr6 leppa til å passe polo6n?? Er visst vanlig i tyskland..

tanken har vært der.. lite erfaring men det skal visst være "enkelt".. (kan bety så mangt , men skal visst være fullt mulig).. noe som kan stemme med tanke på det er "vanligt" i tyskland hapyhappy

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

den burde passe bra men må vel kuttes litt på midten og i bakkant.så lenge den er relativt enkel å tilpasse golf 2 så burde vel ikke dette være umulig.

mvh

Har fått tak på en "Lettere brukt" variant som jeg tenkte å teste med, vad jeg har sett hittils er at man må (som nemn oven) kappe litt i mitten eventuelt i bak kant, festenes avstand er like med 6n2 sine men de er breiere, må kappes så de blir smalere. også må man varme den så at den passer i "svingen", den svinger litt mer......kan skrive mer om den når jeg har fått ut fingern......:D

men nå er det snart jul og ferie....

hapyhappy

mercedes 230 E -92 nå.....

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Risikerer vel å trampe noen på tærne - men den fronten syntes jeg så ut som noen en unge på 1 år hadde formet ut av en rosinbolle.

aldeles enig.. tenkte bare eg sko venta me å kommentera det før noen andre tok det opp

hehe..

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh..naajs front jah,mn likte ik lippa...mn hooden var grei;) synest mattig har en grom lippe...mn noen som vet hvilken luft inntak det er på panseret??:D mange som bruker seat lippe og tilpasser dem ser jg...mn god jul og stå på...;)

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider