Gå til innhold

Liisa Volvo 240 GL 89 Police Edition

Ranger emnet

Liisa

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig skal ikke denne ligge under prosjektforumet. Hvis man ser litt på bilene som ligger i prosjektforumet, så er det mye mer omfattende enn dette. Dine planer er nok rimelig like som på alle andre 240ier under 200-serien.

Men, pen bil med mye potensiale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig skal ikke denne ligge under prosjektforumet. Hvis man ser litt på bilene som ligger i prosjektforumet, så er det mye mer omfattende enn dette. Dine planer er nok rimelig like som på alle andre 240ier under 200-serien.

Men, pen bil med mye potensiale :)

er det virkelig krise viss ein tråd er feil plassert?

"bomma" jo ikkje veldi på trådkategorien då..er jo prosjekt begge to

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt "press" på prosjektforumdelen for tiden vettu .

Litt mer avslappa på Volvoforumdelen:)

MEEN, fra O.T til T :

Hei Liisa! Helt rått at du som jente har interesse for dette:)

veldig tøft. Bilen ser utrolig grei ut:P Håper du holder den ren og pen, og ikke slenger på noe sånne forferdelige neon-lys og alu-vinger :) Jeg gliser hver gang jeg ser en Pen 240 :)

Mvh Jørgen :)

+1

Madammen har og 240, ikke like pen som din, men blir det etterhvert=) http://www.bilforumet.no/200-serien/217682-gittte-s-volvo-240-klar-veien.html

Stå på!!!

PS:

Syntes ikke du skal tenke for mye på det prosjektforum\tråd greiene, er her den hører hjemme - sammen med Volvoene=) Samt, den blir mye lettere å finne igjen for en titt!!

Endret av daain83

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt "press" på prosjektforumdelen for tiden vettu .

Litt mer avslappa på Volvoforumdelen:)

MEEN, fra O.T til T :

Hei Liisa! Helt rått at du som jente har interesse for dette:)

veldig tøft. Bilen ser utrolig grei ut:P Håper du holder den ren og pen, og ikke slenger på noe sånne forferdelige neon-lys og alu-vinger :) Jeg gliser hver gang jeg ser en Pen 240 :)

Mvh Jørgen :)

hei:) takker for det:)bilen min skal være strøken på alle områder etterhvert.. ogblir ikke noe aluvinge eller neonlys nei:P får vondt i hjertet mitt når jeg ser slikt på en 240!!

89 240 GL Police edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Madammen har og 240, ikke like pen som din, men blir det etterhvert=) http://www.bilforumet.no/200-serien/217682-gittte-s-volvo-240-klar-veien.html

Stå på!!!

PS:

Syntes ikke du skal tenke for mye på det prosjektforum\tråd greiene, er her den hører hjemme - sammen med Volvoene=) Samt, den blir mye lettere å finne igjen for en titt!!

ah så kult da:)takker for det;) pen den bilen hennes da:)

89 240 GL Police edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...