Mariuz Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Trenger litt hjelp her. Har kjøpt en bakfanger til Bmw E46, den er en bulk i. Det er ikke hull gjennom. Hva skal jeg bruke? Fått tips om tokomponents lim før sparkel??? Det er også noen små riper i fangeren. (Fangeren skal lakkeres i en annen farge) Hvor grovt papir skal jeg bruke til nedpussing? Hva slags sparkel anbefales? Bør jeg bruke fyller etter sparkling? Hvor fint papir skal jeg avslutte med før grunning/lakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 om der er en bulk, så varm den fra baksia å press den ut ;) så du må sparkle minst mulig ;) Er den lakka fra før av sliper du over skaden med p120 og sparkler og retter den, sliper over med 240, og leger en 2k slipe fyller, evt slip finere, og bruk sprayboks fyller ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg