Gå til innhold

Ferske sjåfører kan få "P" på bilen

Ranger emnet

jonleo

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er sikker på at om du hadde vert innenfor den gruppen som blir merket, så hadde det vert en annen låt fra deg!

Det skal jeg ikke si noe om, da jeg ikke er innenfor denne gruppen. Men jeg vet at jeg kommer til å ta hensyn til biler merket med P. En grønn P hadde vel gjort seg framfor en rød.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bør det samme gjøres uansett alder, jeg syns de unge er de flinkeste til å kjøre jeg, så går det bare nedover jo eldre dem er... de gamle er uten tvil verst, ser seg ikke for og ligger i 11km i 100-sona... ta fra dem lappen på stedet! De er så stive i nakken at dem kun ser rett foran seg..

Bra utsangn, at de unge er flinkest....:deng

Statestikken og bildene i Avisene landet over på mandagene, viser noe annet...

er nesten bare unge som havner langt f..n inne i skauen med skamsenka Racerbil,men som regel så var det bare en skamkløpt førstegangsbil:D:D

De "beste " er de som har noen år bak rattet, kjørt noen hundre tusen KM, har sett og opplevd litt, og kanskje erfart at en og annen man kjenner eller i Familien har vært inblandet i noen store kolisjoner...gjør at noen tenker litt...

KUN det med opplevelser, som gjør at folk tenker før de trår bånn gass...

Når du vet litt hva som skjer med en bil som treffer en lyktestolpe, eller en møtende bil...eller går kast ikast ut i Skauen, ja da tenker man litt mens man kjører og kjører langsiktig...å er litt våken, ikke bare verdensmester... :D

Men de som er smarte, kjører med hode og ikke kuken...

Da vil de fleste ungå å bli del av statistikken...

Herr Skurk derimot,har en instilling som gjør at han er ganske sikret å bli endel av statestikken...

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra utsangn, at de unge er flinkest....:deng

Statestikken og bildene i Avisene landet over på mandagene, viser noe annet...

er nesten bare unge som havner langt f..n inne i skauen med skamsenka Racerbil,men som regel så var det bare en skamkløpt førstegangsbil:D:D

De "beste " er de som har noen år bak rattet, kjørt noen hundre tusen KM, har sett og opplevd litt, og kanskje erfart at en og annen man kjenner eller i Familien har vært inblandet i noen store kolisjoner...gjør at noen tenker litt...

KUN det med opplevelser, som gjør at folk tenker før de trår bånn gass...

Når du vet litt hva som skjer med en bil som treffer en lyktestolpe, eller en møtende bil...eller går kast ikast ut i Skauen, ja da tenker man litt mens man kjører og kjører langsiktig...å er litt våken, ikke bare verdensmester... :D

Men de som er smarte, kjører med hode og ikke kuken...

Da vil de fleste ungå å bli del av statistikken...

Herr Skurk derimot,har en instilling som gjør at han er ganske sikret å bli endel av statestikken...

:D

Du, kompis...

Jeg har gjort så mye rart at jeg er livredd for å kjøre fort med bil for tiden.

Jeg har vært i avisa flør jeg, men ikke for kræsjing.

Når jeg har dratt av så har jeg som regel dratt så langt ut i skogen at det ikke hadde vært mulig å tatt bilder fra veien.

Nå hoster jeg rundt i en gammel volvo med fronten full av 1000-metringer i bedagelig tempo til og fra de respektive steder jeg velger å innfinne meg på.

Til de respektive tider jeg eventuellt måtte ønske.

Bayern står trygt plassert hjemme på tunet.

Sist gang noen brukte den eneste bilen jeg har som innbyr til grisekjøring, så var det en fyr i 30-åra som flagra forbi meg i bortimot 200km/h. i retning skedsmo.

Noe som skurrer her?

Endret av Skurk

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider