dante79 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 heisann!! lurer på om noen kan anbefale meg en chip som funker godt til omega 2.5 td 96 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 For ordens skyld; har du automatkasse eller manuell? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dante79 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Manuell selvsagt. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dante79 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Bumb av denne.. Vurderer å chippe min Omega 2,5TD Automat.. Ser folk skriver at de finnes 2 forskjellige automatkasser, hvor den ene tåler mer effekt enn den andre. Noen som har chip-anbefalinger? Funker disse billige noe særlig? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Leser på noen forum i England at det sitter AR25 kasse i denne og at det er bare å glemme og chippe denne. Må bytte til automatkassa fra 3,0 litern (AR35) og denne koster bruker 4-5 lapper.. Så det blir nok ikke noen chip på meg dessverre..:( Bygge om til manuell er uaktuelt da jeg stamper i kø hver dag Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg