Gå til innhold

Kul golf..med vr6!

Ranger emnet

R|ppeR

Anbefalte innlegg

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10320786&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=11538

Mulig det var litt stive priser på diverse ting her....

5000kr for audi håndtak.....2500 for riller i skjerm og 3500 for helsveiset bakluke...

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120.000??

litt stiv pris vel.....

men bilen der er fin den, kjenner han som eide den før og kjenner han som eier den nå og..........

hadde det vært litt mer motor i den så....... få på en turbo så må jo det der begynne å flytte litt på seg og ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det finnes ikke en lås på hele bilen:)"

Hva gjør du da, når du finner bilen på flyplassen etter ei uke på kreta, med hovedlysa tilsynelatende på...? :D Knuse ruta? :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

"Det finnes ikke en lås på hele bilen:)"

Hva gjør du da, når du finner bilen på flyplassen etter ei uke på kreta, med hovedlysa tilsynelatende på...? :D Knuse ruta? :D

Ja......

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Praktisk :D

120.000.. arbeidet og delene er vel verdt det:)... men selve bilen legger du ikke ut 120 k....

Kjøp en rustfri golf 2 1,6:) med G60 styling:) (Som min)

Og bruk resten av penga for VR6 konvertering.. blir vell ikke 120 k det:)

men men... Jævla pen og hissig golf det da:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

120.000.. arbeidet og delene er vel verdt det:)... men selve bilen legger du ikke ut 120 k....

Kjøp en rustfri golf 2 1,6:) med G60 styling:) (Som min)

Og bruk resten av penga for VR6 konvertering.. blir vell ikke 120 k det:)

men men... Jævla pen og hissig golf det da:)

jeg skal vel egentlig holde kjeft,gammel vag-fanatiker som jeg er og som er så dum å bruke over 200k på en gammel jetta men de prisen der er fortsatt på trynet.dashbord-tilpasningen hadde han ikke satt så verst pris på da men...

jeg kunne kanskje gitt 75k for den.heller brukt 90k på en 3`er vr6

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

noen som forresten har fått med seg årsmodell?

mvh

Vanskelig å si..

Golf 2 fra 83-88 har sidelister som er limt på, og dører som ikke har hel rute.

Golf 2 fra 88-91 har sidelister som er klipset på, så da er det små hull i forskjermene, dørene og bakskjermene.

Man, ser jo at det er nye type dører, der hullene er tettet igjen, men er dem det på bak og forskjerm?

Ellers ser du at 90-fangeren forran henger litt på ene siden, dette er typisk med ettermonterte 90 fangere.

Men, der er jo gjort mye karosseri arbeide på denne bilen, og den er jo hellakert i ettertid, så det er vanskelig å si...

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Vanskelig å si..

Golf 2 fra 83-88 har sidelister som er limt på, og dører som ikke har hel rute.

Golf 2 fra 88-91 har sidelister som er klipset på, så da er det små hull i forskjermene, dørene og bakskjermene.

Man, ser jo at det er nye type dører, der hullene er tettet igjen, men er dem det på bak og forskjerm?

Ellers ser du at 90-fangeren forran henger litt på ene siden, dette er typisk med ettermonterte 90 fangere.

Men, der er jo gjort mye karosseri arbeide på denne bilen, og den er jo hellakert i ettertid, så det er vanskelig å si...

grunnen til at jeg lurte var fordi jeg funderer på hvilken styling som har kostet 10k.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider