Gå til innhold

Kjøp av bilalarm!!! Trenger hjelp..

Ranger emnet

MortenNilsen1989

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal sette inn alarm i bilen min, så derfor lurer jeg på om denne alarmen http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=396&katid=61&mid=m436&id=&vn=736 er bra/grei nok/dårlig? Liker ikke tanken på at bilen står uten, og denne virker som at den er bra..

Kan lite om hva som er bra i forhold til bilalarm.. Så om noen med erfaringer kan svare, så hadde det vært topp ;)

Mvh.

Morten Nilsen

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, har en lignende defa alarm i mondeon min. den var da montert da jeg kjøpte den brukt da, men den fungerer fint den. ikke noe problem med den. den gjør hva den skal og du får litt rabatt på forsikringen og, men det er bare 2 - 300 i året.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg må ikke anbefale deg alikevel. bilen har nå kommet tilbake fra verksted etter 12 arbeidstimer med feilsøking. bilen startet og stoppet når den ville og problemet var startsperre i DEFA alarmboksen. min er da gammel så de fjernet bare sikringen for dea boksen og alt virket fint igjen. men spørs jo hvor ofte sånnt skjer.

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er interessant. Har vurdert DEFA-alarm selv, men har jo overhodet ingen erfaring med slikt.

Monthy; var det snakk om en relativt gammel alarm da eller?

Hadde vært kjekt for meg også om flere hadde peil på slikt ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er interessant. Har vurdert DEFA-alarm selv, men har jo overhodet ingen erfaring med slikt.

Monthy; var det snakk om en relativt gammel alarm da eller?

Hadde vært kjekt for meg også om flere hadde peil på slikt ;)

jeg vet i grunnen ikke hvor gammel denne er. kjøpte bilen for to år siden og da var alarmen bygd inn allerede. men jeg kunne kjøpe nytt fjernkontroll uten problemer, så tipper at denne ikke er eldre enn ca. 5 år.

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider