Anders W Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) Jeg har akkurat kjøpt en grå A4 1.6 99 mod stasjonsvogn. Etter å ha sammenlignet med andre like biler ser jeg tydelig at "trelistene" inni bilen er veldig matte. Skal de ikke være blanke? Er vertfall det i de andre A4ene jeg har sett på. Er det noe som kan brukes for å freshe de opp? Edit: Noen som kan anbefale noen nettbutikker hvor de selger Audideler? Litt sugen på facelift lykter, Selges disse også til 99 mod, eller må en koble om? Har lest denne (Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - Hvordan fikse -99 hovedlykter på eldre A4), bare så det er sagt. Har hørt det skal finnes angeleyes som bare er å plugge rett i. Men syns ikke de er like fine som 00 lyktene. Endret Februar 9, 2009 av Anders W Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Faceliftlykter får du på ebay til under 1000-lappen;) Ang listene, så skal de være blanke;) Kan du ikke nappe de av og lakkere de da? Så slipper du det fæle treverket?;) Det er hvertfall min plan etterhvert! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders W Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Faceliftlykter får du på ebay til under 1000-lappen;) Ang listene, så skal de være blanke;) Kan du ikke nappe de av og lakkere de da? Så slipper du det fæle treverket?;) Det er hvertfall min plan etterhvert! Jo muligens. Er de lette å få av? Er vel kanskje mulig å lakke med vanlig lakk bare for å få de blanke igjen? Men det hadde kanskje sett bedre ut med farge... 1000 var billig. Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Tror du blir lei av treverket etterhvert, hvis du ikke allerede er det:op: Kan like greit nappe de av med en gang og lakkere de i en annen farge. Mener å huske at det har blitt nevnt her at de på dørene er greie å få av, mens de i dashen er værre;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders W Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Kan tenke meg at det er lett å brekke de. Fint om noen kunne komme med tips. Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders W Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) Hvordan tar angeleyes seg ut på disse bilene i forhold til facelift lykter? Ser ikke så dumme ut disse: Svart: http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=1190 Krom http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=1189 Kanskje den nederste hadde funka på en sølvmetallic? Endret Februar 9, 2009 av Anders W Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 siterer litt fra tråden min: listene i dørene var ganske enkle å få ut, måtte bare ta av hele dørdekslet og vippe av noen klips på baksiden. I dashen var det litt værre for der var det metalklips som satt no jævlig pluss at det er en du ikke kommer til, man må av med hanskerom og deksel under rattet . Klipset på midten stakk jeg en skrutrekker i mellom lista og dashen og lirka ut lista(flaks at lista ikke brakk ). Ramma rund radio og ac var veldig enkelt, var bare to skruer ved siden av radioen. skal du lakke så må du huske å gjøre dette før du lakker: - rense listene først med silikon rens - plastic primer - grunning kanskje Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvordan tar angeleyes seg ut på disse bilene i forhold til facelift lykter? Ser ikke så dumme ut disse: Svart: http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=1190 Krom http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=1189 Kanskje den nederste hadde funka på en sølvmetallic? Facelift Angeleyes Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders W Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Facelift er nok det peneste. Ser det selges overganger: Noen som vet hvor? Listene burde helt klart vært lakket. Skal høre på møller om de har noen tips. Men takk for alle svar. Siter Opel Kadett C Opel Rekord 2.0 E 1986 (skrotet) Opel Rekord 2.2i 1984 (skrotet) Opel Vectra A 2.5 C6 1995 (Solgt:( Opel Vectra C 1.9 CDTI OPC line 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Du kan kjøpe slike ferdige adaptere på ebay eller du kan sende en mail til quattroco og høre på pris der;) Du ender sikkert på ca det samme:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Du kan kjøpe slike ferdige adaptere på ebay eller du kan sende en mail til quattroco og høre på pris der;) Du ender sikkert på ca det samme:) du får ikke adaptere på quattroco, men koblingshus som du kobler på de gamle kablene... jeg betalte 400 for de kontakthusene og koblingsmateriel + rele(for at fjærn og nærlys skal lyse samtidig), mens på ebay må du ut med ca. 700 for å få dem hjem til norge Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 du får ikke adaptere på quattroco, men koblingshus som du kobler på de gamle kablene... jeg betalte 400 for de kontakthusene og koblingsmateriel + rele(for at fjærn og nærlys skal lyse samtidig), mens på ebay må du ut med ca. 700 for å få dem hjem til norge Pirk;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Pirk;) sry da:), men syns trådstarter skal få riktig informasjon :blunk: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 sry da:), men syns trådstarter skal få riktig informasjon :blunk: Hehe:) Det var ikke SÅ feil da:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 du får ikke adaptere på quattroco, men koblingshus som du kobler på de gamle kablene... jeg betalte 400 for de kontakthusene og koblingsmateriel + rele(for at fjærn og nærlys skal lyse samtidig), mens på ebay må du ut med ca. 700 for å få dem hjem til norge eller du kan bruke 10 kr for kabelsko å kappe av gammel kontaktene å bruke dem;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg