Lieber Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei.. Har et problem. Kjøpte meg just en Boss BV-9985. Funker fint på radio men er bare det at når jeg setter inn en cd eller dvd så kommer det bare opp at jeg ikke har lov til å gjøre dette mens jeg kjører selv om jeg bare har tenninga på. Det kommer lyd men ikke noe bilde. Noen som kan forklare meg hvordan jeg får dette til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 det står i manualen :) og 17 andre tråder her.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Finner det ikke i manualen. Du kunne ikk være så grei å forklarer hvordan jeg fjerner det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 SØK da manbn.. herregud.. er garantert en kabel som det står "break" på ellerno slikt bakpå spilleren din.. den skal egentlig kobles til håndbrekket slik at du ikke får bilde mens du kjører.. denne kabelen kan du kjøre rett til jord.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 SØK da manbn.. herregud.. er garantert en kabel som det står "break" på ellerno slikt bakpå spilleren din.. den skal egentlig kobles til håndbrekket slik at du ikke får bilde mens du kjører.. denne kabelen kan du kjøre rett til jord.. Fant ut av det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er ikke noen som kan forklare meg hvilken ledning jeg skal koble styrestrømen til forsterkeren på. Den leddningen som gjør at forsterkeren skrur seg på og av med spilleren. Skal den kobles til den blå ledningen som er til Antenne Power +? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Den virker den og, i mange tilfeller. Men er en blå kabel gjerne som er til remote. Har du ikke manualen til spillern? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Den virker den og, i mange tilfeller. Men er en blå kabel gjerne som er til remote. Har du ikke manualen til spillern? Er bare en blå ledning på denne spilleren og på den ledningen står det i manualen at hører til antenna power +. Er ingen kabel her som det står remote på. Sitter med manualen forran meg. Derfor jeg er blitt i tvil, for det var det på den forrige spilleren jeg hadde. Men hvis jeg skal koble den til Antenna Power + ledningen må jeg da koble de sammen. For hvis jeg bare klipper den i to og kobler på forsterkeren vil jo ikke antenna gå opp og ned med når jeg slår av og på spilleren. Legger med et bilde av manual boka. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har du en hvit og blå ledning da? Alternativt kan du jo alltids kople forsterkerne via tenningsstyrt strøm, om du ikke har noen strømsugende jævler da. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 bruk bare den antenna power +. det er bare styrestrøm. så det er nokk spenning i den ledningen i massevis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Brukte anntenne koblingen. Men det kommer et smell når jeg setter på tenninga. HAr prøvd å bytte jord plass også men det smeller fortasatt.. å kan dette være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Har et spørsmål til. Har en ledning bak på spilleren der det står Lamp in. Hva er denne kablen til. Har ikke lys på knappene til spilleren. Er det lys til knappene denne ledningen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Spørs om den skal koples på interiørbelysningen, slik at spilleren kan dimmes sammen med resten av instrumentlysene dine. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Men det står i manualen at jeg ikke må koble denne rett til batteriet. hvis det så vil den tømme det. kan ikke det da være at det er ledningen til lysene i knappene på spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg