Exerqtor Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Korrekt;) Men fra spøk til alvor. Skal du lage noen coilovers selv så kan du alltids kjøpe hylser på summit. De har også fjører i lastebil lass.. Også kaster du bare på noen bilstein eller koni dempere.. Evt. så kan du jo få noen til å dreie helt helt fjørbein til å stappe nedi dem gammle spindelen om du har tilgang til en sånn person;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det er innsats på 240 eller? For da burde det ikke være verre enn å få noen til å gjenge opp de originale fjærbeina, skaffe seg noen nedre fester type K-Sport, fjærer og noen greie dempere. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ja det er det, men vet ikke om det er noe serlig gods å gjenge i.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Østlien gjorde vel dette på sin 240. Dreier av slik at gjenge røra går over fjærbeinet og sveiser dem fast! Så kan man jo eventuelt sende hele driten til gull elkosering og klistre KW på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 noen folk kan sveise mens andre trur dem kan... blir no vel like sterkt om du helsveiser rundt gjengehylsa som de latterige sveisepunktene som er orginalt på fjærbeinene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Slip helt rent og Kjør på med varme så man får skikkleig innsmeltning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.