Gå til innhold

grenlandstreffet 23 mai 2009 VACN

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Grenlandstreffet 2oo9 23 MAI

------------------------------------------------------------------------------------

Generell info:

Lørdag 23 mai arrangerer vi i region Telemark ett utstillingstreff for VW AUDI entusiaster langs den idyliske porsgrunnselva !

Vi vil denne dagen ha utstillingskonkuranse, utstillerfirmaer, konkuranse mellom VW - AUDI og masse nydelige biler !

Det vil også være ett lokalt indrettslag som vil holde kiosk for oss på dagen. Vi har ikke fått noe konkret hva som står på menyen men noe godt og få i magen vil det nok være der !

Distanser til treffet:

Oslo------------> Porsgrunn 1 time 50min.

Kristiandsand-> Porsgrunn 2 timer 30min.

Sandefjord----> Porsgrunn 0 time 35min.

Arendal--------> Porsgrunn 1 time 30min.

Inngang for utstillere 100,- pr. bil

------------------------------------------------------------------------------------

Program for dagen

11.00 åpnes portene for innslipp av biler

12.00 starter utstillingen for dagen

13.00 vil vi kjøre igang noen svært artige konkuranser som ALLE kan være med på !

For dem som stiller ut bil vil få ett fiskekort for og prøve lykken og fiske ! garantert premie !

15.00 slutter vi avstemningen og opptelling og slikt går imellom med dommerene.

16.00 premieutdeling

17.00 hadde vi håpet at flest mulig blir med på en 15min kjøretur opp til ett område som er ett tidligere industriområde for photoshot. Veien ditt er veldig gunstig selv for dem med LAVE biler !

Under konkuranser vil vi ha følgende :

- Tautrekking

- Dynamokasting

- Starter på strak arm

Dette er programmet for dagen.

Premiering

Vi vil ha premiering med nydelige pokaler i følgende klasser:

3 topp audi

3 topp VW

3 topp classic

1 topp lakk/shine

1 topp motorrom

1 topp people choice

1 topp interiør

1 topp longest distance

1 topp rat

Utstillere

Vi vil under hele dagen ha besøk av firmaer som kommer og profilerer firmaet sitt. Dere vil denne dagen kunne få snakke mer med disse:

Porsgrunn bilglass

- Gavekort til 1 plass AUDI og 1 plass VW. Gavekortet er på 1000,- hver !!!!

- alle som bestiller time for skifting av frontrute under treffet får kr 1000,- i rabatt fratrukket egenandelen

- gode rabatter på startbatterier og AGM batterier denne dagen

Tilstede under treffet for å svare på spørsmål om glass i kjøretøy samt batteri/lading etc.

Max solfilm

- Spesialpriser til alle som bestiller time under treffet

- gavekort kr 1500,-

Eksosmesteren

- Gode priser denne dagen

- Gavekort

thorsov bilrekvisitta

- Stand

Så denne dagen vil det være mulighet for og gjøre gode kjøp og kanskje er det DU som vinner ett gavekort fra en av dem

Hvor komme til Grenlandstreffet?

Statoil Telemarksporten er jo ett nøkkelsted de aller fleste kjenner til. Vi vil ha en followit car på STATOIL TELEMARKSPORTEN KLOKKEN 10.30, 10.50 og 11.30 som vil frakte dere som ikke er kjent i området trygt og kjappest fram til utstillingsplassen !

for de som kjører på GPS så har du en adresse her som kan føre deg rett plass

Dokkvegen 10

3920 Porsgrunn

Vaskemuligheter

Dette er noe alle spørr om, ibunn av denne posten er det lagt ut bilder av 2 steder med selv vaskanlegg som er svært gode. Skjelsvik og Telemarksporten er 8-10min og kjøre til treffet. Finnes en eller 2 nærmere men litt værre og finne fram til

Spørsmål, trenger hjelp og finne fram og/eller andre spørsmål ?

Ta kontakt med en av oss

Lars Erik Johannessen - 46965434

Stian Olsen - 98049272

Jan Richard Hansen - 93092650

Kunne du tenkt deg og være dommer på ett slikt treff?

Vi trenger dommere fra utenfra, Ønsker du og hjelpe til?

Send meg en PM, SMS eller ring og gi beskjed. Vi søker 3-4 dommere utenfra.

svært hyggelig om flest mulig tar turen denne dagen ! Vi satser på solskinn, nydelig vær og masse masse nypolerte biler på besøk hos oss i telemark denne dagen !

Sett av datoen 23 mai allerede IDAG !

Endret av _eSOo_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde garantert møtt med egen tralle hvis non-VAG var med på utstillingen.. Sjelden folk går på parkeringsplassen for å lete etter modda biler vil jeg tro. Men det blir vel å rulle nedover med noen kompiser uansett :)

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...