Poffs Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 det tror jeg mange av dere gjør:D fortell litt hva dere gjør osv... både sugemotor og turbomotor kom med litt facts. gjerne bilder for dere som har det! hvorfor trimmer dere? trimmer dere selv eller bruker dere andre "proffe" thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Jeg kjøpte ferdig men vill mer! :D b234f Smidde stempler Grønne dyser Penta veiv Snurre Intercooler sånn grovt Grunnen til at jeg jeg gjør det er fordi jeg ble så jævla lei å bli kjørt fra av alle bmw´ene i bygda. men også for å ha et leketøy! Gæli morro ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 trimmer vel litt... Hvorfor? For det er jævlig morro og jævlig sykt å si du har brukt 100k på en -77 242 :) Euro-1 sprut/tenning, en turboneticsturbo med cosworthhus (450hk) på portet 940manifold ,et b23 innsug sveiset om til dysefester og fuelrail, har 4stk s4dyser og 4rs2 dyser, planen var å kjøre 4stk i innsuget og borre opp dysehull i toppen og kjøre 4stk til der. Men blir vel til at jeg selger disse og kjøper heller 4store. 531topp med k-kam og en liten dæsj betong i blokka. Så det som skal handles. -97 230blokk, h-profil og smidde JE-stempler, bensinpumpe® ++++++++ blir 96,3 borring i blokka... Henning (Euro-1) skal være hjelpemann (eller var det meg som ble hjelpemannen :rolleyes: ;) ) Skinne skal få æren å mappe motoren :D Koster $$$ så blir nok ikke ferdig før neste høst/vinter Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Får vel henge meg på her... Har et prosjekt gående,men budgettet er litt stramt nå før jul,så det bli nok ikke no' dele kjøp før ut på nyåret.... (noen som kjenner seg igjen... :):) ) Web sia blir oppdatert etter hvert,men det kan ta litt tid... Portet 16V topp m. større vent. Justerbare kamdrev fra TTR. Ombygde GLT kammer på 280 gr. med 11mm. løft. Fabrikk ny betong fylt blokk med underspyling. Custum bygget trykk box fra Wetterhus. 4 separate trottlehus. Grenrør fra KRB. Wastegate fra Innovative Turbo Systems Garrett GT35/GT40 Stempel og råde sats fra KRB. Langslag veiv Bly/bronse i råde og ramme lager. Elektromotive TEC 2. 335mm bremse skiver fra Hispec. 6 pots kalippere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Dæven steike! Hvor lå greiene dine sa du? ;) Visste ikke at du hadde så jævlig prosjekt på gang.. hva håper du på? 500hk? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Sier ikke hvor "greiene" mine ligger,i frykt for ubedt besøk... :aug: Målet er ca 500 hk før NOS. Mangler kasse..... Hvis noen sitter på noe som jeg kan bruke,gjerne sekvensielt,så si i fra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 holder på og bygge om b230a`n min til b230at.. forgasser turbo får holde som første bil => så har jeg jo racing gir kule. gir vel ca 50hk satser jeg på. ellers så planlegger jeg et amazon prosjekt men det blir vel ikke starta på før i juli. da er jeg "ferdig" med 240n.. (fyller året i nov.. dvs 18 i nov..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Trimme?? Nei, her har jeg ekte B20 POWER!!!!!!!! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by nissan s13 Trimme?? Nei, her har jeg ekte B20 POWER!!!!!!!! B20!?!?!?!?!? *vil ha!* Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Kjøp min om noen måneder da! Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Eller min om noen uker;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Er der dyrt å trimme volvo? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by HiiP Er der dyrt å trimme volvo? både og.. spørs hvordan man skal ha det. opp til 300hk trenger det ikke å koste så mye penger. Men skal du bygge 400hk+ motorer koster det fort penger. Men alt er relativt :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by nissan s13 Eller min om noen uker;) bere t å sei ifra hvis nåkken av dåkke ska selga.. :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg