Christer8583 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 "Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne" <-- favorittsitatet mitt.. tenkte å ha det på bilen Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ok? Jeg selv har brukt det en del i det siste, da jeg absolutt ikke har arbeidslyst, og prosjektet mitt står i tusen deler... http://www.bilforumet.no/stripa/205522-fl-klypa-the-topic.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 "Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne" <-- favorittsitatet mitt.. tenkte å ha det på bilen Oversatt til moderne norsk betyr dette at du er arbeidssky og heller vil heve din trygd hos NAV enn å jobbe. Og det vil du vel ikke være bekjent av... Jeg har lenge forsøkt å snakke hardt til Solan angående hans holdninger på dette området, uten at det har hjulpet nevneverdig. Du har nå en flott mulighet til å ta et oppgjør med slike holdninger og stake ut en ny kurs for dagens ungdom :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg